Gå til innhold

BMW F11 530xd/E91 - 6/3 - Traversbytte E91


thbrekke
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig bra jobbet.

Bra bilde dokumentasjon på støtdemperbyttene .Skal jo til med samme på datters bil.

Soltaket er noe eget på disse,knalltøft synes jeg :).

Angående de spacerene der ,sånne vil jeg og få tak på etterhvert :).

Fant de på Koed sine sider etter pm med deg .

Gøy du oppdaterer her .

Gleder meg til Azev er på bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Gleder meg også til å få Azev hjula på. Har kjøpt 10mm spacere som skal på bak i tillegg. Ut i fra mine beregninger kommer det til å bli bra.

Hadde en lengre testtur igår. Bilen virker veldig bra. Utrolig mye fastere med Bilstein dempere. Nesten som å kjøre med nivåreg. dempere igjen. Fikk også fyllt opp bensintank. Nå fortjener den bare en grundig polering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hyggelig at du at du tok turen innom :)Ikke all verdens med liv i denne tråden...Men prøver å legge inn litt bilder jamt.

Samtlige biler er uten ettermontert plast og så å si "originale" å se til. Noe som faktisk gjør at de skiller seg mer ut i mengden (nesten hvertfall). E34en har i tillegg en farge som ikke er så veldig dagligdags. Det syns jeg er gøy. Har prøvd på begge bilene å ikke gjøre de for jålete. Men samtidig gi de litt personlighet med ulike detaljer. 

Ellers kan jeg nå etter å ha kjørt IXen en del, påstå at jobben med vanosen var vellykket. Bedre bunndrag og motor virker veldig frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 22.5.2018 at 14.17, sveigis skrev:

Alldeles perfekte biler og Azev passet meget på denne.

Ps ,fikk loopet servo og funker perfekt etter tipsene dine .:)

Takk Jan. Felgene er jeg veldig fornøyd med. Bakfelger skal få et strøk lakk. Men det blir på sikt :)

Bra du har fått orden på det ang blending av nivåreg. Fått bort alarm også? (Kommer etter litt kjøring og varsler om feil på nivåregulering, lett sak å koble bort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, thbrekke skrev:

Takk Jan. Felgene er jeg veldig fornøyd med. Bakfelger skal få et strøk lakk. Men det blir på sikt :)

Bra du har fått orden på det ang blending av nivåreg. Fått bort alarm også? (Kommer etter litt kjøring og varsler om feil på nivåregulering, lett sak å koble bort).

Angående alarm ,så vet jeg ikke pga får ikke kjørt :):)

Men tror ikke jeg får alarm da jeg har ingenting av obc ,eller den form for lulsus.Luksus skal der stå :)

Kun den minste utgaven av cluster :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • thbrekke changed the title to BMW F11 530xd/E91 - 6/3 - Traversbytte E91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...