Gå til innhold

E90 LCI bråkete viskere


Freebird
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en 2009 E90 LCI hvor jeg sliter med bråkete viskere. De lager lyd når viskerne snur i begge ender. Når jeg kjøpte bilen stod originale viskere montert (trolig ikke byttet siden bilen var ny) så jeg regnet med at det var dette som var problemet. Jeg kjøpte nye Bosch-viskere og de utgjorde ingen forskjell. Prøvde igjen med Biltema-viskere og de utgjorde heller ingen forskjell.

Er det noen som har vært borti det samme og eventuelt har noe forslag til løsning? Er eventuelt de originale viskerne bedre?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun originale viskere på våre biler. På BMW'en holdt de 1,5 år før de begynte å lage litt lyd, så bytta de og nå er det stilt igjen. Koster litt, men er verdt det siden de holder såpass lenge. På Minien stod det uoriginale på når vi kjøpte den, utslitte og fæle og lagde lyd. Bytta til orginale BMW/Mini og det ble helt tysst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville prøvd å først polere ruten. Mye film kan lage gnisse lyder.

Er ruten fullstendig polert og vannforseglet med for eks "rain off" middel og det da gnisser med nye viskere så er det på tide å skifte ruten eller slipe den da hakk, riper lager trøbbel for viskerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...