Gå til innhold

Høytrykk fra Clas ?


Tony Soprano
 Share

Anbefalte innlegg

Cotech er greit nok på mye, men det er som regel såpass jalla at jeg ikke kjøper noe som jeg bruker ofte.

Jeg mener at det er et bedre kjøp med en karcher, nilfisk eller tilsvarende på kampanje. De har også er proft service tilbud dersom det skulle være noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips! Coop Bygg kommer med Foma høytrykksvasker nå til våren. 1990,- for rimeligste modell. Denne er veldig lik Kärcher K5, bare mye billigere. 500L/t og 150 bar. Fiberarmert 8m slange på trommel og skrukoblinger. Foma lanserer i år en adapter for Kärcher ekstrautstyr. Pumpen er av alu., samme som Kärcher K5 og K7. K4 og nedover har kompositt. Produktnavn: PW-C22P 1508 A-M

Kommer også en til, til ca. 4990,-, husker ikke eksakt, PW-C23 1610 AO-M Pluss. Denne har 600L/t og 160 bar. I tillegg til stålarmert 12m slange på trommel har den pumpe i alu. og pumpetopp i messing. Skrukoblingene er også i messing, slik som industrivaskere har. :) 

Uansett, velger du Nilfisk, Foma eller Kärcher blir du fornøyd. Kjempevaskere alle sammen. De som klager på at de lekker har nok lagret vaskeren en plass hvor den har fryst(garasje, utebod, kjeller osv.). :) 

 

Endret av Marius2002
Rettelse: K5 har også alu.pumpe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Tips! Coop Bygg kommer med Foma høytrykksvasker nå til våren. 1990,- for rimeligste modell. Denne er veldig lik Kärcher K5, bare mye billigere. 500L/t og 150 bar. Fiberarmert 8m slange på trommel og skrukoblinger. Foma lanserer i år en adapter for Kärcher ekstrautstyr. Pumpen er av alu., kontra Kärcher som har kompositt, med mindre du går opp på K7. Produktnavn: PW-C22P 1508 A-M

Kommer også en til, til ca. 4990,-, husker ikke eksakt, PW-C23 1610 AO-M Pluss. Denne har 600L/t og 160 bar. I tillegg til stålarmert 12m slange på trommel har den pumpe i alu. og pumpetopp i messing. Skrukoblingene er også i messing, slik som industrivaskere har. :) 

Uansett, velger du Nilfisk, Foma eller Kärcher blir du fornøyd. Kjempevaskere alle sammen. De som klager på at de lekker har nok lagret vaskeren en plass hvor den har fryst(garasje, utebod, kjeller osv.). :) 

 

Takker ! Har en mindre Nilfisk nå og er fornøyd med den på hytta. Da blir det sikkert den Foma hos Coop til 1990.- til bruk i heimen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Takker ! Har en mindre Nilfisk nå og er fornøyd med den på hytta. Da blir det sikkert den Foma hos Coop til 1990.- til bruk i heimen 😊

Nå som Foma har kommet med adapter for bruk av Kärcher-utstyr ser jeg ikke grunnen til å velge K4/K5(som begge er dyrere) enn denne. Kärcher er uten tvil overlegen på utstyr. Kärcher er kjempebra, hadde du spurt for et år siden hadde jeg sagt Kärcher. Uansett om det ikke er hast mener jeg å huske Foma blir levert i uke 10 ut til butikker, men kan sjekke dette nærmere om ønskelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
5 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Jepp håper denne er bra 😊

Den IPC Foma'n dukket ikke opp hos min Coop forhandler så da ble det Nilfisk handel hos Felleskjøpet 👍

Okei, vi fikk den inn i uke 10. Uansett er ikke det relevant. :) Nilfisk er som sagt veldig bra og du vil neppe bli skuffet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...