Gå til innhold

ehaugsnes' e46 m3 og e39 530D! Ny bil på s.5 :)


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

Ny update på 530n! Var og demonterte ferdig bilen idag :) nytt panser pga rust på det gamle, og ny førerdør pga autovernbulk. Døra var fra delebilen, og jeg fant fort ut at ledningsnettet ikke var likt. Så da ble  det og bytte ledningsnett :) har og fått en kompis til å spakla å retta opp hjulbuen bak, så nå skal den i lakkboksen om 7 dager 😃 SPENT! Håper jeg rekker å få den ilag før bud.. 

IMG_6314.JPG

IMG_6326.JPG

IMG_6328.JPG

IMG_6329.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra :)

Planer har du egentlig med e36n da? synest jeg skimta noe greier i ei salgsannonse jeg kanskje tror du ikke var helt klar over syntest hehe. men det blir tøft.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hsd skrev:

blir bra :)

Planer har du egentlig med e36n da? synest jeg skimta noe greier i ei salgsannonse jeg kanskje tror du ikke var helt klar over syntest hehe. men det blir tøft.

Den skal helfolieres, med nye hjul, studs, ltw vinge, lufta skal på igjen, osv osv.. :) vurderer salg til høsten ja, men får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hsd skrev:

Okei, mulig eg har blingsa totalt, synest det så ut som noen felonyform skjermer men :)

Blir uansett bra, synest den bilen er en av de tøffeste e36ene i Norge.

Noe felony har jeg ikke hatt planer om nei. Men takk :) den kommer iallefall til og bli unik med den folien som skal på 🙊 Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten heads up! Jeg tenker og kjøpe e46 m3 ila sommeren/til høsten, og da må nok e36'n selges. Om du er seriøst intr kan du gjerne sende meg en pm. Kommer til og ha bilen frem til høsten, da den skal stå på oslo motorshow ferdig foliert. Kan beskues der :) Om du som ser dette skal selge en e46 m3 til høsten kan du og gjerne sende pm. må være coupe og manuell. Ellers go kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wihu! Her har det skjedd ting siden sist 😅 E36'n ble brått solgt. Har nettopp solgt huset, og satt igjen med litt penger. Så nå åpnet muligheten seg for M-bil. Så jeg fant rette bilen etter et par dagers leting, og den blir mest sannsynligvis henta om 10 dager. GLEDER MEG 😎 Selvfølgeli hemmelig hvilken bil det er enda😂 E39'n har vært i lakkboksen, mangler kun delene, og montering. Blir ila morgendagen :) norges eneste e39 i stratusgrau? Er en individualfarge som ikke ble levert orginal på e39 iallefall. Hva syns dere? Skal få tatt bilder i sollys imorgen!

IMG_6559.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, DanielStance skrev:

Tror den blir bra i den fargen jeg :) Men bilen var fin i Sterling grau også.

Ja det tror jeg og! :) lakkerte ikke inni dører, for fargene er veeeeldig like. Kun i sollys du ser ordentlig forskjell på de. Men gøy med noe ikke alle har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...