Gå til innhold

ehaugsnes' e46 m3 og e39 530D! Ny bil på s.5 :)


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

Morn! Ikke sjedd så mye nytt siden sist.. nærmer seg monacotur, så det blir vel tatt en siste sjekk på 530'n idag, så den er klar :) drar på onsdag, hjem neste onsdag, så skal jeg bare bytte bil, å kjøre m3 ned til rudskogen :-D 

Ellers har jeg prøvd meg fram med andre nyrer å blinklys på m3'n, litt usikker hvilken kombo jeg skal gå for enda!

åsså har jeg brukt dailyen til litt slikt som dailyer skal brukes til i helga 8)

4694F464-C309-455D-A297-379AE92CECBA.jpg

IMG_7120.JPG

FAB9BB44-175B-402A-A0BC-0C8B30CB0BDF.jpg

4A8D4BD0-A01B-4098-B17D-C9D20B410EBC.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BjornarHS skrev:

Synes det gjorde seg mye med orginale nyrer!

Er i utgangspunktet fan av oransje blink, men litt usikker når det kom til denne. Var på en måte litt mer clean med hvit/mørk blinker.

Men, men, uansett tøff bil! 8)

egentlig litt enig, stor fan av oransj selv, men på det bildet med mørke blinkers å chrome nyrer var den veldig fin syns jeg. Nå var det bildet mye finere uansett da, da det var tatt med kamera å i sollys. Men 🤔

C977FC51-F49D-4AE4-BE4A-C33E6D93B293.jpg

IMG_7119.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Lite updates her, men kommer vel en del bilder når vi er hjem fra tur! For de som ikke har fått det med seg, er vi på roadtrip med 530'n :) har kommet til sveits nå! Oppdatert post kommer om et par dager tenker jeg. Bilen fungerer smertefritt, bortsett fra et topplager som er slitt, men det har ikke blitt noe værre, så satser på å komme oss hjem. 2400km så langt. 8)

men! Jeg har funnet en 7-serie jeg har veldig lyst på, så 530'n vurders solgt, om 7'ern er aktuell. Send meg gjerne pm på facebook, om du er seriøst intresert :) Erlend Haugsnes

IMG_7196.JPG

IMG_7209.JPG

IMG_7214.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny update! Har grubla litt, og etter litt fram og tilbake klarte jeg ikke å gi slipp på e39'n enda. Kan ikke selge den når jeg har gjort så mye med den :x såååå, igår kjøpte jeg meg kliss nye kw v1 coils, så det blir å bytte ut lufta bak. Mange som stussa på det, men jeg vil ha den ordentlig stiv og lav på baken. Kjøpte også nye topplager foran, og komplett forstillingssett. Så nå blir bilen bra! Ellers er det ikke mye nytt, har vært på e30meet, så håper å få noen kule bilder der ifra! 

Imens, her er noen jeg har tatt selv :) blir vel ikke for mye bilder vel? 8)

IMG_0567.JPG

IMG_0569.JPG

IMG_0575.JPG

IMG_0587.JPG

IMG_0592.JPG

IMG_0594.JPG

IMG_7393.JPG

IMG_7411.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...