Gå til innhold

ehaugsnes' e46 m3 og e39 530D! Ny bil på s.5 :)


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Gabz skrev:

Vakkert, vakkert :D Blir bra med litt mer senk!

Takk for det! Ja, heva den jo litt før sveitsturen, og har aldri fått den jevn bak enda da, pga tull med lufta. Så skal bli godt å få den heeelt need! Får bytta bakpotte med det sammme så blir det sjef 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig update, meen det kom bildeler idag!  Skulle ta firhjulskontroll før vi kjørte til sveits, for å ikke slite ut dekka. Har ikke hatt firhjuls etter jeg senka den enda (lol)

men de fikk ikke justert spissingen fram grunnet fastrusta styreledd. Så jeg endte opp med å kjøpe alle stag i forstilling, pluss begge tårnlager foran, da det ene røyk i tyskland. Så får jeg vel kw v1-coilsa til neste uke, å da blir det å bytte alt! Da bynner bilen og bli BRA :-D nesten litt domt koed sender med sjokolade, får hull i tenna med alle bildelene jeg kjøper 8)

IMG_7462.JPG

IMG_7463.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update nå og! Har ikke skjedd så mye. Endeli fått på chrome kant på nyrene på m3'n :) også har jeg bytta hele forstillinga på 530'n, samt firhjuls. Begge lenkearmene og et topplager var gåent, samt styreledda hadde litt slakke. Herregud så nydelig den ble og kjøre nå!! 

IMG_0012.JPG

IMG_0018.JPG

IMG_0019.JPG

IMG_0020.JPG

IMG_0023.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei! Lenge siden jeg har vært her. Ikke mye som har sjedd, men jeg har bestemt meg for å selge m3'n. Har tre biler, så da må den dyreste som blir minst brukt ryke. Har ikke no lagringsplass i vinter heller :( men oppi alt dette blei jeg rygga på i helga! Ikke noe alvorlig, men kjipt alikevel.  Så blir en ny framsjerm, samt jeg får lakka opp framfanger å sidesjørt før salg :) skal og eu godkjennes nå på torsdag. Tenkte å selge den for 290 uten bbs og 320 med, men aller helst uten, hehe.

ellers er det ikke så mye nytt med 530n heller, skal godkjenne senk på den neste uke. Wish me luck 😅

IMG_0306.JPG

IMG_0550.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...