HenrikOlsen Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 (endret) Tror jeg har et problem med bilen som ingen andre har hatt før. Byttet motor på forsikring til en fabrikk-ny motor for 10000 km siden. Merket nå som det ble kaldere at varmeapparatet blåste kald luft. Siden e90 ikke har temp-måler så måtte jeg skrive inn en kode i instrumentet og ser at motor ligger på 30-50 grader. Har hatt den på verksted og de har byttet termostater 3-4 ganger, brukt et spesialverktøy for å suge ut all luft i kjølesystemet, osv. Termostaten står åpen uansett hva. De har og koblet ut den elektroniske delen av termostaten slik at det kun er den mekaniske som skal gjøre noe og den står fortsatt åpen og ingen forskjell på temperatur. De har og testet om det var sand i kjølesystemet, noe det ikke var. Denne uka byttet de til en fabrikk-ny motor for andre gang og fortsatt ingen forskjell??? Skjønner ikke hva som kan være galt. Motoren er av typen N43 bensin. Noen som har anelse om hva som kan være galt, evt hatt samme problemet?? Absolutt alt er byttet i denne bilen, alt av sensorer, begge katalysatorer osv.... Setter stor pris på forslag:) Endret Februar 14, 2017 av HenrikOlsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Årsmodell? Automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikOlsen Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 2008 manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå