Gå til innhold

BMW 760i 2010 Tuning


BMW760i
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, BMW760i skrev:

Ja har hørt med dem. De kunne ikke. Ikke så veldig vanlig nei med tanke på at det er den eneste på norske veier ;)

Vet ikke hvordan det gjøres og om man kan gjøre det selv, men G-Power har kit til 760i. Dette fra tyskland.

https://www.g-power.com/benoetigt-de/bi-tronik-5-v1-externes-leistungsmodul-760i-li-f0x-610-ps_859.php

Ellers kanskje quickfix.no (TRF) om de ikke bare tar diesel? @TRF-Racing

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Vet ikke hvordan det gjøres og om man kan gjøre det selv, men G-Power har kit til 760i. Dette fra tyskland.

https://www.g-power.com/benoetigt-de/bi-tronik-5-v1-externes-leistungsmodul-760i-li-f0x-610-ps_859.php

Ellers kanskje quickfix.no (TRF) om de ikke bare tar diesel? @TRF-Racing

Var ikke noe til 760i der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg vet det ikke var noe på nettsiden... Derfor tagget jeg TRF slik st han leser dette, da han er bruker her inne :) Svært dyktig kar, men er usikker på hva/om han kan tilby noe til deg. Jeg håpte han kom på banen her og kunne gi svar! :) 

Ojaaaa da så. Håper han dukker opp :) vil så veldig gjerne fjerne fartsperra 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, BMW760i skrev:

Skal ringe i morgen å høre. Takk!

Ringte verkstedet dems. Han jeg snakket med virket ganske uvitende om bilen... ringte direkte til Terje han sa han skal sjekke om han får det til :) håper virkelig han får ordna det :) @Tomi E91

Endret av BMW760i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15. februar 2017 at 15.46, BMW760i skrev:

Ja har hørt med dem. De kunne ikke. Ikke så veldig vanlig nei med tanke på at det er den eneste på norske veier ;)

Du er nok ikke den eneste, men en av få - sannsynligvis under 10 :) Naboen min har blant annet en... Fant en artikkel fra 2014 som sa det var 4 biler i Norge da, det er sikkert antall biler som er solgt gjennom BMW Norge (inntil da). Vet feks at naboen sin er importert og han har hatt den lenger enn siden 2014. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jorg1s1 skrev:

Du er nok ikke den eneste, men en av få - sannsynligvis under 10 :) Naboen min har blant annet en... Fant en artikkel fra 2014 som sa det var 4 biler i Norge da, det er sikkert antall biler som er solgt gjennom BMW Norge (inntil da). Vet feks at naboen sin er importert og han har hatt den lenger enn siden 2014. 

Som jeg vet er det kun 3. Ene har jeg Norgesbank sjef har en og kongen har en.. er det jeg vet om ut ifra artiklene osv. Men det som er interessant er hvem eide bilen før meg :) skal love deg jeg lo godt når jeg fant ut av det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...