Gå til innhold

SOLGT Tørsump sett til M60/M62


joakimh
 Share

Anbefalte innlegg

Ny, ubrukt, kun åpnet Tørsump kit fra VAC til m60/m62. Passer gjerne andre v8 modeler fra bmw. Aldri brukt kun åpnet

https://store.vacmotorsports.com/vac---m60-m62-dry-sump-kit-p1648.aspx

Kostpris er ca 24tusen uten frakt og mva fra statene.

Bud vurderes

DSC_0044.JPG

 

Selges pga mangel på motivasjon, tid og plass.

 

Mer bilder kan fikses vis ønskelig. Venligts ta kontakt på mail 15heske15@gmai.com pga er lite aktiv her inne.

 

Endret av joakimh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fant ikke skikkelig ut av USA prisene i linken, men det er da voldsomt så dyre slike deler skal være.

Har av og til vurdert tørrsump for å kunne bruke 4 liter V8 i E36, men slike priser setter ofte en effektiv stopper for dette.

Håper at det etterhvert er noen som kjøper delene dine.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Eirik Viste skrev:

Fant ikke skikkelig ut av USA prisene i linken, men det er da voldsomt så dyre slike deler skal være.

Har av og til vurdert tørrsump for å kunne bruke 4 liter V8 i E36, men slike priser setter ofte en effektiv stopper for dette.

Håper at det etterhvert er noen som kjøper delene dine.

Hilsen Eirik.

Prisen til linken er $2,999.95. ja det er ekstreme priser dessverre. Og er en av få måter å få M60/m62 i e36. Var det som var planen min men har dessverre mustet motivasjon, plass og tid til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alternativene er ikke mange med V8 i E36. Jeg har et alternativ som ikke trenger å være dyrt i det hele tatt, men må prøves ut først. Men det skjer ikke med det første.

Det burde jo ikke koste så mye å få sveiset om bunnpannen. Og det må vel finnes elektriske oljepumper som er bra og ikke koster så mye. Men jeg har ikke satt meg noe særlig inn i dette. Løsningen med Alpina deler blir også svindyrt. For noen få år siden fikk man en bra M3 3.2 motor komplett for mindre enn prisen av tørrsumpsettet. Men sånn er det vel med spesialdeler, og derfor har jeg styrt unna slike løsninger.

Jeg frykter at du går på et solid tap på disse delene, men får jo håpe for din del at du får bra betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eirik Viste skrev:

Ja alternativene er ikke mange med V8 i E36. Jeg har et alternativ som ikke trenger å være dyrt i det hele tatt, men må prøves ut først. Men det skjer ikke med det første.

Det burde jo ikke koste så mye å få sveiset om bunnpannen. Og det må vel finnes elektriske oljepumper som er bra og ikke koster så mye. Men jeg har ikke satt meg noe særlig inn i dette. Løsningen med Alpina deler blir også svindyrt. For noen få år siden fikk man en bra M3 3.2 motor komplett for mindre enn prisen av tørrsumpsettet. Men sånn er det vel med spesialdeler, og derfor har jeg styrt unna slike løsninger.

Jeg frykter at du går på et solid tap på disse delene, men får jo håpe for din del at du får bra betalt.

Ja veldig sant det med M3 motor. Og er vel innstilt på å få veldig lite igjen av det jeg har kjøpt delene for men sånn er det med spesialdeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...