Gå til innhold

E90 bi-xenon "shutter"/blender elektromagnet


Nexttron
 Share

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Jeg har mistet fjernlys på høyre side og feilsøkt meg frem til at det er elektromagneten som veklser mellom nær- og fjernlys som er defekt. Jeg har klart å fiske ut delen men finner den ikke til salgs noe sted. Mulig jeg ikke søker med de rette ordene... Noen som har lyktes i få tak i denne delen?

Kjipt å punge ut x antall tusen for en ny lykt når problemet er så lite

20170218_181012.thumb.jpg.2b483a545d5285d721565256cdfa8673.jpg

Med Hilsen

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette var tydeligvis ikke et hverdagsproblem :-D

Siden sist... Jeg har nå satset på at en skrotnisse i Sverige kan levere denne delen, som egentlig er til en Volvo V70, usett, så hva jeg ender opp med vet jeg ikke selv enda.

Det er nok dessverre ikke meningen at dette skal repareres men jeg forsøker likevel. Hvis det viser seg mulig deler jeg gjerne erfaringene med dere etterpå altså! Og det motsatte selvsagt

Mvh. Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skrotnissen i Sverige svarte på henvendelsen men hørte aldri noe mer når jeg henvendte meg tilbake, antagelig fordi han så bilde jeg hadde lastet opp i bildelsbasen.

Kjerringa ble til slutt så lei av at bilen sto der så svigermor endte opp med å betale for en ny lykt. Listepris 10700, og det er uten ballasten og pærer. Dvs. den fine gule halogenpæra til angel eyes følger med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...