Gå til innhold

BMW E36 328 1992


Martin Engebø
 Share

Anbefalte innlegg

Har du limt det med skikkelig 2k karroserilim med hold i, eller har du bare brukt fugemasse da?

eg syns dette er mere løsning på 3000kr bil, ikke en til over 100k, men det er meg. Ikke noe problemer å sveise dette med tanken i dersom du fyller full tank før du begynner å sveise. Er heller ikke mye arbeid å ta ned på e36, god time. Bilen til modern har 7mm sparkel på ene bakskjermen, retta på karroseriverksted... dem gjør mye rart der også :)

Ville ivertfall opplyst om dette dersom du selger bilen, for i denne prisklassen blir det styr om dette dukker opp uten info. bare tips :)

er liksom ikke for å være negativ, har gjort sånt som midlertidig nødløsning selv, men her syns jeg det blir feil. 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hsd skrev:

Har du limt det med skikkelig 2k karroserilim med hold i, eller har du bare brukt fugemasse da?

eg syns dette er mere løsning på 3000kr bil, ikke en til over 100k, men det er meg. Ikke noe problemer å sveise dette med tanken i dersom du fyller full tank før du begynner å sveise. Er heller ikke mye arbeid å ta ned på e36, god time. Bilen til modern har 7mm sparkel på ene bakskjermen, retta på karroseriverksted... dem gjør mye rart der også :)

Ville ivertfall opplyst om dette dersom du selger bilen, for i denne prisklassen blir det styr om dette dukker opp uten info. bare tips :)

er liksom ikke for å være negativ, har gjort sånt som midlertidig nødløsning selv, men her syns jeg det blir feil. 

Tenkte det kom til og få en slik kommentar ja, såklart er det forskjellige måte og forskjellige meininger på korleis en skal gjere ting. Men eg tenkte sjøl at det her burde funke greit.

Kunne alltids sveisa det, men vart ikkje gjort no, får sjå om det blir gjort noken i vinter.

Den gang bilen blir lagt for salg kjem eg til og legge til bimmers tråden uansett, så alt blir opplyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del så er jo det der tusen ganger bedre enn rusta som var der fra før, no har jo du avgrensa og stoppa det :) men selv om det i største grad er kanaler og tak som er bærende her, så tror ivertfall jeg at gulvet er litt med på å stive ting av, og ei poppa plate vil ikke være sterk nok til å prøve å motvirke vridninger og strekkreftene som er i ett karroseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.8.2017 at 21.18, Zeveren skrev:

Sto utallige timer og studerte bimmen din da de andre sto å festa (drikker ikke hahah), fikk like mye gåsehud hver gang jeg gikk ned :x Sniker med meg et par bilder jeg tok med poteten min :) Den er utrolig vakker!20707398_1675876055776378_1625058141_o.thumb.jpg.53a29fcf821293e3068f8d361d15aa71.jpg20771765_1675876042443046_639083165_o.thumb.jpg.bd3a9418bd84178753aa9c2bb4ec3e61.jpg

Takk for det, godt fornøgd med bilen ! :)
Tøffe bilder!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart veldig lite bilde desverre, men utrulig morro helg! :D

Truck'n trøkk festivalen var vellykka og artig! Der hadde dei avsperra eit område for "drifting". Der Aven Auto teamet showa litt for folket så seinare fikk vi andre lov og prøve oss. Fant fort ut at ditta måtte eg prøve. Nervøs som eg var for og drite meg ut eller at drivakslinga skulle ryke. (endå ikkje skifta) Men hadde lykken med meg og fikk det fort til! 

Så hadde lokal avisa et lite og kleint intervju med meg. Der såklart alt vart vridd og vent på, sånn avisene pleie og være.. 🙄 Høres ut som en dritt unge på 4år, men fuck it får berre være. 

Slenger med fleire bilder! og linken til artikkelen. Ligger en video av runda mi i ringen. Usikker på om dokke får åpna linken derfor legg eg til bilder av artikkelen. https://www.firda.no/forde/nyheiter/familie/mange-bilentusiastar-og-ein-kylling/s/5-15-443325

Skal prøve og få ordna en film av det :)

 

Ellers så var nok ditta siste treffet mitt for i år. Grunnen kjøp av leilighet VURDERES bilen solgt. Om ikkje bilen blir solgt blir det nok mangen oppgraderings i vinter, og ombygging til trackday bil.

Over og ut for denne gang ✌️✌️

IMG_5588.PNG

IMG_5613.JPG

IMG_5614.JPG

IMG_5615.JPG

IMG_5616.JPG

IMG_5617.JPG

IMG_5631.PNG

IMG_5632.PNG

IMG_5633.PNG

IMG_5634.PNG

Endret av Martin Engebø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Legger ved en fb video frå siste treff eg var på med 328n, usikker på om dere får sett den.
Men om dere går inn på Trøkk¨n truck på facebook finner dokke den der. Siste videoen som er lasta opp.
Legger ved link.
https://www.facebook.com/trokkntruck/?hc_ref=ARQ-J8Jw3kQzzMjAZYD5K7EkjriygrC08noLaoFLl_eXXt1Od8LuwglRunex_4hOUTQ&pnref=story

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...