Gå til innhold

Min BMW M3 F80 2015


StianAolsen
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sydenfareren skrev:

Gratulerer med flott bil. Har ikke fått dem på bilen enda, men jeg gikk for AcSchnitzer senkefjærer. Men jeg vet at dem også har komplett dempere. Så det kan være verd å sjekke ut.

Takk 😀

Skal søke litt å skjekke der ut! Takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sydenfareren skrev:

Video eller lydklipp?

Skal ta en video, må bare vente til bilen har kjølt seg ned. 

Når jeg var ute å kjørte Istad, så la jeg også merke til en annen lyd. Når jeg girer, så kommer det en liten dunke lyd. Høres ikke ut som lyden kommer fra girkassen, høres ut som den kommer fra området rundt Diffen bak. Har prøvd å søke litt rundt på div forum. Virker nesten som denne dunkelyden og rasling i eksos anlegg er vanlig på M3/M4 ? Flere som har opplevd det i statene, utenatt jeg har klart å lese meg til en endelig løsnlng, bortsett fra å bytte til annet cat-back eksos. 

 

Endret av StianAolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stian.

Har noen svar på dine spørsmål.Har kjørt bmw m i mange år.Når du kaldstarter bilen er det cat oppvarming.Dette vil lage en helt spesiell lyd i 30 sek eller noe ca.Er av og til prob med løs innmat i eksos potte.Dette skjer som regel på biler som er eldre enn denne.Klunking ved giring kan være diffen.M vario lsd lager ofte litt lyd.Du kan prøve og skifte diff olje og se om det hjelper.Er det høy km på denne bilen eller.?import?.Er vel garanti på den.?Når det gjelder understell.En ting som gjelder.!Kw clubsport.Det er helt rått på m3.Kjørt på ringen i mange år med kw.Ingen ting som er bedre etter min mening.Clubsport gir mest for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...