Gå til innhold

Får ikke mikrobryter på skiltlyslist til å fungere.


Nexsor
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så får jeg ikke mikrobryteren på skiltlyslisten til på fungere. Har demontert alt, byttet bryter, for den som stod på var gåen, loddet nye ledninger da det var irret og dårlig kontakt på flere ledninger, men selv om jeg nå har fått begge lysene til å virke, målt mellom både bryter og ledninger at alt fungerer, så åpner den fortsatt ikke luka.

Men nøkkel så fungerer både låsen og fjærn åpning.

2004 bmw 316i sedan.

Har prøvd og søkt litt her uten og finne noen svar. Ser noen sier det er vanlig med ledningsbrudd? Har allerede måtte lånt jording ifra ene lykta til den andre da den sluttet og fungere på ene siden.

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at det var microbryter på skiltlyset? Mulig jeg har missforstått, men hva er funksjonen til microbryteren?

Ser at du nevner at du har lånt jord fra andre sida. Er ikke karosseriet jord? Eller kanskje det er isolert jord, altså at den må tilbake til samme kurs. (Vet det er sånn på båt) 

Eller så virker det jo som om du har utelukket feil på selve bryteren med tilkobling. Det kan være brudd i kabel om den feks går gjennom et bevegelig ledd, som feks bakluke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mikrobryter på den skilt lys lista. Funksjonen er å åpne bagasjerommet. 

Joda, karosseriet er jord. Men jord punktet er på veggen rett over bensinlokket i bagasjerommet. Derifra går det ledninger inn i bakluka. Men ene ledningen må det ha skjedd noe med.

Ja, bryteren og ledningene inn til kontakten er helt fine. Så hvis det er brudd, så er det jo som du sier at det må være i overgangen til bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...