Gå til innhold

Bestilt - BMW M4 LCI


CRL
 Share

Anbefalte innlegg

On 25.2.2017 at 16.20, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med en skikkelig rå bil, dette er absolutt noe å glede seg til :) Jeg synes også det er bra at du velger Competition Pakka, den får mye skryt for å finpusse egenskapene til M4. Ser den får mye posetiv omtale i diverse tester, at den ikke bare gir bilen mer effekt men også gjør dem mer levlig og balansert. Har selv prøv F80 M3 med denne pakken og selv om bilen var ett udyr så har du hele tiden kontroll på bilen, du får selvsikkerheten til å satse. Det er kanskje her standard M4/M3 har fått litt kritikk, den blir litt for hardcore for mange. 

Jeg håper du følger opp tråden og rapporterer litt om hvordan livet er med denne bil, kommer med litt tilbakemeldinger på hvordan bilen er å leve med. Det er stadig flere som kjøper ny M bil for tiden, tenker at det kan være nyttig for andre som vurderer dette.

Godt å høre! Har aldri prøvd en M3/4 med pakken før, men har hørt mye positivt, så da var det bare å kline til :) 

Blir oppfølging når bilen kommer ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.2.2017 at 16.21, Frode D skrev:

Gøy med nyere M-bil innpå her. :) gratulerer med grom bil.

Er det kampanje på M-bil også nå, eller gjelder det bare vanlige Bmw?

Takk takk! 

Om det er kampanje eller ikke har jeg ikke peiling på. Sendte melding til en kompis som jobber med dette og sa jeg skulle ha en M4 med utstyret jeg valgte bare 😅 Kan vel si at det nye avgiftsystemet er kampanje nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...