Gå til innhold

F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå


 Share

Anbefalte innlegg

Da var endelig tiden kommet for en ny drøm til å gå i oppfyllelse. Jeg har siden jeg så bilder av M4 en for første gang hatt lyst på en. Har sittet og følgt med på forum og i media siden den ble lansert. Så i fjor bestemte jeg meg for å gjøre virkelighet ut av drømmen. Så i oktober i fjor gikk jeg til Bavaria i Stavanger. Satt ned med en selger og konfigurerte bilen akkurat som jeg ville ha den. For en følelse!!

Hadde en E92 335I manuell fra før. Dette var N54 motoren, så den var pumpet opp til ca 390Hk og 550Nm. Hadde den bilen i 6år, var kjempefornøyd. Regner med at denne heller ikke vil skuffe meg....Fikk prøve en M3 de hadde inne på Bavaria, og den virket mye hissigere en 335 en.

Og nå nesten 5 mnd etter bestilling er den kommet til forhandler. Nå er det bare den siste klargjøring og koding som gjenstår. Samt montering av litt knask :)

Jeg gikk for en individual farge som egentlig er en M6 farge. Har alltid hatt lyst på blå bil. Elsker LeMans blå. Fant en farge som heter San Marino Blå. Hadde bare sett bilder av denne fargen på ett par biler, og en liten prøve ute hos Bavaria. Den fargen så helt rå ut i mine øyne.

Det var aldri aktuelt å velge automat kasse. Jeg skal ikke bruke bilen frem og tilbake til jobb, så det var uaktuelt. Dette skal være en bil vi kjører på tur i.

Av utstyr så blir det :

-sort merino skinn

-Elektriske seter

-Ryggekamera

-Adaptive LED lys

-Regn/lys sensor

-Navi Profesional

-Lys pakke

-Alarm

-Trafikk info

-Dab+

-Remote service

-Service avtale

-+++

 

Har også frekt meg til med litt Mperformance:

-Sorte nyrer

-Karbon splittere

-Leppe, lakkert i bilens farge

-Sorte side ventiler

-Karbon spoiler

-Karbon diffuser

-Karbon speilhus

 

Og i tillegg har jeg kjøpt:

-20" Bcforged felger

-Karbon sideskjørt

-AcShnitzer Eksos

-AcSchnitser Fjærer

 

Og så litt bilder :)

 

 

 

20170222_143749.jpg

20170222_143810.jpg

20170222_143830.jpg

Snapchat-1445643878.jpg

20170301_091456.jpg

20170301_091602.jpg

bimmers1.jpg

bimmers3.jpg

bimmers2.jpg

bimmers9.jpg

Endret av sydenfareren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå bil i rett farge! Digger San Marino blå - gleder meg til å forhåpentligvis få sett denne i området fremover :) 

PS: om det ikke er daily driver gjorde du helt riktig i å velge manuell kasse. Er så mye morsommere!

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Reef89 skrev:

Gratulerer med en meget flott bil :)  tror ikke denne skuffer nei.

Takker:)  Regner ikke heller med det.

10 timer siden, Fahad skrev:

Gratulerer med deilig bil! Fargen var sinnsyk fin 👍 

Takker. Gleder meg til å få tatt noen finere bilder ute. Det er der fargen kommer til liv :)

9 timer siden, Evenol skrev:

Gratulerer! Fin farge! :)

Takker :)

9 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med rå bil i rett farge! Digger San Marino blå - gleder meg til å forhåpentligvis få sett denne i området fremover :) 

PS: om det ikke er daily driver gjorde du helt riktig i å velge manuell kasse. Er så mye morsommere!

Takker :) Den manuelle kassen som var i E92 var kanon vertfall. Jeg mener at kjøregleden er høyere med manuell girkasse. :)

9 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer! Rå bil i lekker farge :)

Takker :)

8 timer siden, tobbenm4 skrev:

Får ønske deg velkommen i klubben, nr 2 av 2 av Norsksolgt SM M4 klubben.  :)

Takker :) Har du også Manuell M4? Eller SanMarino blå? :)

8 timer siden, Evopower skrev:

Gratulerer! Godt å se at noen andre også sverger til manuell. Om du velger å sette bort bilen (siste sekser/manuell kombo noensinne ilag med M2) så kommer nok denne til å stige i verdi når den er veteran. Ønsker deg mange flotte opplevelser i denne bilen :D 

Takker. Manuell var et must, Var en av de grunnene til at det ikke ble brukt M4. Satser på mange flotte opplevelser med denne ja :)

Endret av sydenfareren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sydenfareren skrev:

Men gikk du for SanMarino blå du også? Når får du den?

Fikk min ifjor 29 mai, grusefornøyd med både farge og opplevelse. Det tar litt tid før bilen løsner, men du hendelse hvor det tar av når alt er avslått.

Det gikk ca 4 trackdays før en fant flyten. men den beste combonen av comfort og sport+

0,76 på mila på langkjøring og 4,0 pr km på  bane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebil i unik farge :D Så skal du ha stort klapp på skulderen for å velge manuell, det hadde jeg også valgt i en slik bil. Du mister litt tid på 0-100 men du tar det igjen på kjørefølelse. 

Det er ganske sykt å få oppfylle drømmebilen sin, så jeg kan tenke meg du er høyt oppe om dagen :) Man lever kun en gang, kjør drømmebilen og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sydenfareren changed the title to M4 San Marino Blå SELGES
  • sydenfareren changed the title to F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...