Gå til innhold

F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå


 Share

Anbefalte innlegg

Er så flott denne bilen! Og de LED-hovedlyktene må være de peneste BMW har laget, sammen med LCI LED-hovedlyktene til F01. Helt perfekt den fronten med leppe :) 

Då får heller vurdere LCI baklykter når de kommer, synes de så veldig flotte ut på bildene i alle fall. Vurdert å lakkere/foliere refleksene bak i bilens farge eller sort? Synes dette blir ganske clean :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.3.2017 at 15.53, Tollefsen skrev:

styres ved å velge mellom comfort, sport og sport+ vil jeg tro :) 

Stemmer det. Kan velge individuelt oppsett på styring og motor/eksos. :)

 

On 14.3.2017 at 16.24, Hansh skrev:

Gratulerer med utrolig flott bil!

Takker :)

 

23 timer siden, E.H.D skrev:

Hvordan ble den å kjøre med de nye Michelin sommerdekkene? Ble litt tøffere sommerfelger ja. :wink:

Har ikke fått kjørt så mange mil enda på dem, men virker vertfall bra med lite sporing. Var litt dekkstøy, men det er gjerne fordi dekkene er nye...

16 timer siden, Walkabout skrev:

Er så flott denne bilen! Og de LED-hovedlyktene må være de peneste BMW har laget, sammen med LCI LED-hovedlyktene til F01. Helt perfekt den fronten med leppe :) 

Då får heller vurdere LCI baklykter når de kommer, synes de så veldig flotte ut på bildene i alle fall. Vurdert å lakkere/foliere refleksene bak i bilens farge eller sort? Synes dette blir ganske clean :) 

Takker :) er superfornøyd med sammensetningene selv. Har tenkt på det med de refleksene, men usikker enda....

16 timer siden, Gabz skrev:

Helt nydelig, ja :)

Takker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bækkmann skrev:

Dette må være den råeste M4'en jeg har sett noen gang. Utrolig lekker farge! :D  Har du planer for bilen, annet enn å bruke den? :) 

Takker og bukker :) Føler jeg har gjort det jeg vil gjøre foreløpig med den. Nå skal den bare bli kjørt og kost med.

5 timer siden, Frode D skrev:

Deilig interiør. Endelig har BMW klart å lage noen sportslige seter som ser bra ut. :) har du skinntrukket dashbord også?

Er nøytralt og sportslig interiør. Og de stolene er noe av det beste jeg har sittet i. Med justeringer overalt. Angrer ikke på at jeg valgte el seter. Jeg tok ikke skinntrukket dashbord. Måtte si stopp en plass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er bilen innkjørt og hatt innkjørings service. Ble byttet olje i diffen, girkassen og motor. Var godt å kunne dra den mer enn 5000 omdr.

Må si at det er en helt rå bil. Merker at den er noe breiere enn jeg er vant med. Sving radiusen er også noe dårligere.

Men den kraften...... Å den lyden.... Blir jo avhengig av å kjøre i tunneler :) . Å dekkene. Michelin Pilot sport s4 er helt rå. Det er så godt grep. Hjelper nok på at det er litt bredde på dem, Å at det er diff brems. Men helt rått.

bimmers15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sydenfareren changed the title to M4 San Marino Blå SELGES
  • sydenfareren changed the title to F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...