Gå til innhold

Hvorfor har ikke flere style 366 felger?


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Interresant innlegg marius :) 

351M er fine, men oppbrukt på en måte.

303M og 409M har jeg ikke sett før men er absolutt kledelige! Spesielt 303M må jeg si er vel så flott som 366 felgen.

373M (for meg) ser mer ut som en billig GS kopi eller lignende.

Det jeg glemte å presisere, var at av felger som man kan velge i konfiguratoren hos bmw, så synes jeg det er lite folk som velger 366 felgen. 351M kan også velges der. Mens (jeg tror) de 2 andre du nevner her, kan ikke velges i konfiguratoren, og var derfor ikke tatt med i spørsmålet mitt :) men de burde absolutt vært tilgjengelige i konfiguratoren de også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

373M er faktisk den jeg liker aller best, også 434M og 433M. Jeg mener 433M er for 6-serie GranCoupe og 434M for M550D ? Her er jeg usikker. Men F06/F12 og F10/F11 har mange svært kledelige felger når man går opp på M-sportutgavene :) Heldigvis også en smakssak!

433M

attachment.php?attachmentid=1084290&stc=

434M

P90088916.jpg

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M550D har et fint felgsett ja :) jeg var innom Bavaria å hørte på pris på 4 slike til e60'en. Takket høflig og snudde og gikk for å si det slik :D En del av disse felgene og de tidligere M6 look felgene er priatkopier som ligger på finn. Er prisen for lav, ville jeg styrt unna..

Men style 366 er nok den jeg kommer til å gå for en gang i fremtiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse må jeg innrømme har gått meg hus forbi, men de hadde et rent og enkelt design. Egentlig en perfekt vinterfelg. 

Grunnen til at så få har denne er nok at det ikke er en felg som leveres med M pakken fra fabrikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har generelt mange fine originale felger som passer på tvers av modellene, og som ikke er opplagte valg alltid. Såg en estorilblå F30 med H&R fjører og 373M felg (F06 felg egentlig?) til salgs på Finn for en tid tilbake, det var et perfekt oppsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...