Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, sveigis skrev:

Fantastisk flott bil du her uten tvil.

Fargen passer så fint på den syns jeg og :).

Med skumkanon og skikkelig såpe,gjør vasken til en lek .

 

Venter i spenning på skumkanonen, skal prøve meg frem med forskjellige typer for å se hva jeg liker best. Sesongen for utevask er enda ikke over. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, fupsaker skrev:

Spør fordi jeg tenker litt for mye på dette med bil: ingen som vil overta leasingen på denne? 6760,- i mnd, 25k km i året, 150k i innskudd? :wink: 

Skal du bytte bil allerede? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Skal du bytte bil allerede? :o 

Hehe, nei, ikke nødvendigvis, kunne bare tenke meg noe som gir meg et enda større smil om munnen, men det blir nok med tanken. :P 

45 minutter siden, papertiger skrev:

Hva i all verden? :o  

Som jeg skrev over. :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, papertiger skrev:

Hehe :D rart hva man blir vant til :)

Det er akkurat det. Men jeg trives egentlig for godt med den til å gi slipp, altså. Bare får noen innfall innimellom om om noe litt rimeligere og minst like sportslig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, fupsaker skrev:

Det er akkurat det. Men jeg trives egentlig for godt med den til å gi slipp, altså. Bare får noen innfall innimellom om om noe litt rimeligere og minst like sportslig. :) 

Fult forståelig. Men kommer vell enten hund eller barnevogn snart? :) Er som regel det som kommer etter et bryllup 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ahj skrev:

Fult forståelig. Men kommer vell enten hund eller barnevogn snart? :) Er som regel det som kommer etter et bryllup 😂

Haha, sant nok. Vi har allerede hund, en Yorkshire terrier på 5kg. Den er i baksetet. Barnevogn er nok heller et alternativ, men ikke før om tidligst ni mnd. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fupsaker skrev:

Haha, sant nok. Vi har allerede hund, en Yorkshire terrier på 5kg. Den er i baksetet. Barnevogn er nok heller et alternativ, men ikke før om tidligst ni mnd. :P 

Den er i baksetet <--- har du hunden i baksetet på bilen ? Er du gal mann ? :D jeg hadde måttet ta turen innom nerveklinikken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...