Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom bilen min i forrige uke ble overlevert ny eier, stod jeg plutselig helt uten bil og ikke minst; Uten å ha bestilt noe nytt. Fikk 28. februar et tilbud jeg nesten ikke kunne si nei til fra Stamsaas i Moss. Så det ble en mineralgrå F31 LCI 330i xDrive touring lesset med utstyr, visstnok. Ikke elseter, ikke skinn noe sted. Specs blir som følger under. Det er én siste ting jeg sjekker ut, og det er om det er mulig å få det nye multifunksjonsdisplayet sammen med head up. Vil helst ha det, men ikke noe must. :) 

Hva som blir av planer vet jeg enda ikke, men mulig nye nyrer og kanskje pedaler fra ///M Performance. Mulig det blir leasing, og da gidder jeg ikke gjøre så altfor mye.

 

Update: Det ble leasing. 340i-eksos på vei. 

Update 2: Det ble ikke det nye multifunksjonsdisplayet i kobinasjon med head up. :( 

Update 3: Bilen ble overlevert 20.04.17, bilder finnes på de siste sidene. 

Update 4: 340i-eksos installert, takk til Svendsen Eksos Fredrikstad for ypperlig service!

Update 5: Senkefjærer fra ACS er montert og M3-look nyrer er satt på. 

 

Oppdatering på produksjon: Uke 14, altså midt i påsken. Jippiiii!

Utstyr / Pakke

Farge B39 Mineralgrå metallic 
HAAT Stoff Alcantara'Hexagon'Anthracite bla ck

337 M Sportspakke
21C LMfelg Mdobbelteke Orbit-grey 442 19" 
481 Sportsseter fram
4FT Interiørlist Aluminium finslipt med dekorkanter Black high-gloss 5A1 LED tåkelys
710 M Sportsratt i skinn
715 M Aerodynamics
760 BMW Individual high-gloss Shadow Line
775 BMW Individual innertaktrekk antrasitt
7LF Model M Sport  
3AA Takreling matt sort
493 Oppbevaringspakke
508 Parkeringssensorer (PDC) fram og bak
552 Adaptive LED frontlykter
563 Lyspakke
5DF Active cruise control med Stop&Go
ZCY Next 100 Year Edition  
248 Rattvarme
3AG Ryggekamera
431 Aut. avblendbart sladrespeil
5AC Fjernlysassistent
5DC Nedfellbare nakkestøtter bak
609 Navigasjonssystem Professional
654 DAB+ radio
ZIP Innovasjonspakke  
5AG Lane Change Warning
5AL Active Protection
5AS Driving Assistant
610 BMW Head-Up Display
6WA Utvidet instrument display
ZLP Loungepakke  
322 Comfort Access
402 Panoramasoltak i glass
417 Solgardiner for sidedørene bak
688 Harman Kardon Surround Sound system
ZNN Navigationspakke
6AK ConnectedDrive Services
6AP Remote Services
6NW Telephony with wireless charging  
ZPP Advanced parking  
430 Automatisk avblendbart sidespeil førerside
5DL Surround View
 

Ekstrautstyr, fabrikkmontert
1CA Fabrikkode
2NH M Sport bremser
2TB Sport-Automat
302 Alarmsystem
3AC Tilhengerfeste 
420 Solbeskyttende ruter 
488 Korsryggstøtte fram 
6AM Real Time Traffic Information 
6UH Traffic Information
8AW Norsk instruksjonsbok
8TH Speed-Limit Info 
 

Ekstrautstyr 
Ettermontert Motorvarmer hos Sulland BMW Moss fult integrert i iDrive 
Vinterhjul 18" LM Dobbeleke 441 komplett med Conti 6 NON-RUNFLAT  (Nye M-sporthjul til F32/F36)
340i-eksos, komplett, montert.

Den er nå levert tilbake til Sulland.... 

Capture1.PNG

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Antar vi snakker 330i og ikke d? Kjekt at du gikk for alcantara/stoff interiøret, jeg fant det utrolig godt å sitte i på vår 1-serie. Hadde nok vurdert det samme selv. Ser det står takreling matt sort - hadde det ikke vært finere med dette i blank sort for å passe sammen med vinduslistene i høyglans sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer! Antar vi snakker 330i og ikke d? Kjekt at du gikk for alcantara/stoff interiøret, jeg fant det utrolig godt å sitte i på vår 1-serie. Hadde nok vurdert det samme selv. Ser det står takreling matt sort - hadde det ikke vært finere med dette i blank sort for å passe sammen med vinduslistene i høyglans sort?

Takk! Ja, 330i, D ville blitt for dyr. Og jeg TROR at bensin er det som blir minst påvirket i årene som kommer.. Etter hva jeg husker, får du kun matt sort eller aluminium, så jeg går for oppsettet jeg har valgt nå. :) Gleder meg som en liten unge, selv om det ikke er R6.. Men blir ganske så bra med eksosen! Og alcantarasetene tror jeg holder seg best i årene jeg skal ha bilen, samt at jeg liker de svært godt. Sittekomforten er upåklagelig!

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

Tror det blir veldig bra. Regner med du har noe å glede deg til her!

Jeg gleder meg helt sykt mye, nesten like mye til ny bil som til at jeg i juni gifter meg! :wink:

6 minutter siden, laffe skrev:

Flott bil!

Vet du hvr prisen er for den ettermonterte motorvarmer?

Takk! Ja, ca 30 000,- Det er en stiv pris, men jeg irriterte meg ofte over kabelen fra Defa-varmeren. Så det er nok verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, VHaugen skrev:

Lov å spør ka det kom på? :)

Hele hurven? Lov å spørre, men du får vage svar. :wink: Et tips: Konfigurer opp selv hos BMW, legg på 18" vinterhjulpakke til 26 000 ca, 30k for varmer og 12k for eksos. Men jeg har fått ca 87k i rabatt totalt sett, da vi har storkundeavtale gjennom jobb. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fahad skrev:

Gratulerer! F31 er kjempefine biler og fargen du har valgt er NYDELIG 😀 Har du planer om å montere M Performance frontleppe? 

Vi får se, helt sikkert om jeg kjøper i stedet for lease.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott tralle! Lite som trenger å gjøres med denne for at den skal bli hissig - M3-grill med doble riller, Performance frontleppe samt Performance diffuser så er den meget sportslig og fin :D Nye 330i er en meget habil motor, selv om det "kun" er rekkefirer, absolutt en meget morsom bil å kjøre! Blir artig å se bilder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Walkabout skrev:

Gratulerer med flott tralle! Lite som trenger å gjøres med denne for at den skal bli hissig - M3-grill med doble riller, Performance frontleppe samt Performance diffuser så er den meget sportslig og fin :D Nye 330i er en meget habil motor, selv om det "kun" er rekkefirer, absolutt en meget morsom bil å kjøre! Blir artig å se bilder :) 

Takk! :D M3-nyrer blir det nok. Kanskje M3 girskiftere til rattet, diffuser og mulig frontleppe, samt M3 comp setebelter. Men KUN om jeg kjøper i stedet for lease. Kommer visst MPPK til motoren i sommer også. 🙈 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fupsaker skrev:

Takk! :D M3-nyrer blir det nok. Kanskje M3 girskiftere til rattet, diffuser og mulig frontleppe, samt M3 comp setebelter. Men KUN om jeg kjøper i stedet for lease. Kommer visst MPPK til motoren i sommer også. 🙈 

Hva skal den kunne yte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, fupsaker skrev:

Takk! :D M3-nyrer blir det nok. Kanskje M3 girskiftere til rattet, diffuser og mulig frontleppe, samt M3 comp setebelter. Men KUN om jeg kjøper i stedet for lease. Kommer visst MPPK til motoren i sommer også. 🙈 

Ser den, men om du skal lease over 2-3 år så er det vel fort verdt å style den litt selv om? I alle fall med tanke på hvor "mye" disse detaljene gir kontra pris. Grill, leppe og diffuser er vel ikke det dyreste i innkjøp, og etter leasingperioden så er vel enten BMW interessert i å gi litt ekstra for disse delene, eller så har det jo sin verdi på Finn også :) Blir spennende å se hvor mye gamp de kommer til å hente ut av motoren med MPPK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...