Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Gorg skrev:

Hva skal den kunne yte da? 

Blir nevnt rundt 286hk på engelske forum. :)

 

5 minutter siden, Walkabout skrev:

Ser den, men om du skal lease over 2-3 år så er det vel fort verdt å style den litt selv om? I alle fall med tanke på hvor "mye" disse detaljene gir kontra pris. Grill, leppe og diffuser er vel ikke det dyreste i innkjøp, og etter leasingperioden så er vel enten BMW interessert i å gi litt ekstra for disse delene, eller så har det jo sin verdi på Finn også :) Blir spennende å se hvor mye gamp de kommer til å hente ut av motoren med MPPK!

Sant nok, får se. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen så mye :) 

gleder meg til å se bilder av bilen når den er produsert. Har skikkelig lyst på F31 selv, men burde være litt edruelig nå :D 

Kjøpte bil i 2013(Honda), 2014(Bimmern) og 2015(MINI). To biler ble solgt i 2016 hehe. Så nå er det kun Bimmern :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eivind320x skrev:

Gratulerer igjen så mye :) 

gleder meg til å se bilder av bilen når den er produsert. Har skikkelig lyst på F31 selv, men burde være litt edruelig nå :D 

Kjøpte bil i 2013(Honda), 2014(Bimmern) og 2015(MINI). To biler ble solgt i 2016 hehe. Så nå er det kun Bimmern :D 

 

Hehehe, ser den. Vi har solgt 1 stk 116d 2014, og en 2015 120xd, så klinte til litt nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fin vogn, blir veldig bra dette, litt lik 330'n jeg hadde.

Eneste endringen jeg ville gjort er å legge på svart skinn, synes det drar opp interiøret vesentlig.

Et tips er å kjøpe vinterhjul utenom, f.eks hos DekkSjekk, jeg  ga 14000,-(+2000 for sensorer) for 18" Borbet felger med Conti dekk.

Veldig god følelse og vente på helt ny bil, bare å glede seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orjan skrev:

Gratulerer så mye! Også helt riktig spec :applause:

IMG_2227.JPG

Hehehe, denne gang blir det vesentlig lengre eierskap! 

 

1 time siden, sveigis skrev:

Gratulerer med nydelig bil.

Må være gøy å bestille nytt :).

Takk, takk! Første gang for meg! God følelse! 

 

23 minutter siden, Lars S skrev:

Gratulerer så mye med fin vogn, blir veldig bra dette, litt lik 330'n jeg hadde.

Eneste endringen jeg ville gjort er å legge på svart skinn, synes det drar opp interiøret vesentlig.

Et tips er å kjøpe vinterhjul utenom, f.eks hos DekkSjekk, jeg  ga 14000,-(+2000 for sensorer) for 18" Borbet felger med Conti dekk.

Veldig god følelse og vente på helt ny bil, bare å glede seg!

Takk for det! Jeg vil ikke ha skinn nå, liker alcantara bedre. Når det gjelder vinterhjulene, så har det med restverdi å gjøre, kunne gått rimeligere. Men fant felger jeg likte godt, så får det bare bli slik. :)

Ja, gleder meg stort. Knappe to mld igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering: Det blir nok senkefjæring fra AC Schnitzer som gir mellom 20 og 25mm senk. Fikk også pris på tuning, det ble ca 30 000,- i tillegg. Gir 300hk og 420nm. Frister med 5 års garanti på motor og drivverk, men vi får se.. Først senk, så blir det godt! Bare tre uker igjen til produksjon og ca 5 uker til jeg har den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, olenikolai skrev:

Gratulerer med ny, knall bil på vei! :) Ser ut som om du hadde fått med det meste av ekstrautstyr på den også :) 

Hehe, jo, takk. Jess, den blir akkurat slik jeg vil. Ser det ut til :wink:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Oppdatering: Det blir nok senkefjæring fra AC Schnitzer som gir mellom 20 og 25mm senk. Fikk også pris på tuning, det ble ca 30 000,- i tillegg. Gir 300hk og 420nm. Frister med 5 års garanti på motor og drivverk, men vi får se.. Først senk, så blir det godt! Bare tre uker igjen til produksjon og ca 5 uker til jeg har den!

Du kommer til å bli veldig fornøyd med Schnitzer fjærer, hadde de på min F10, og de var faktisk bedre å kjøre med enn M Sport fjærer. Senker ikke så voldsomt mye heller, så du kan fint kjøre med frontleppe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med bestillingen av en kjempefin bil. Flott å se at litt motor blir prioritert, det er tiden for det nå :) Vurderte du 330d eller var bensin ett krav?

Vurderte brukt 335d fra Tyskland, men var for mye feil på de til at det lønte seg. Så da ble det 330i. Ville egentlig ha 6-er, men ett sted må grensa gå økonomisk. 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Du kommer til å bli veldig fornøyd med Schnitzer fjærer, hadde de på min F10, og de var faktisk bedre å kjøre med enn M Sport fjærer. Senker ikke så voldsomt mye heller, så du kan fint kjøre med frontleppe 

Fantastisk, blir nok ikke leppe med én gang, først nærmere bakken. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, fupsaker skrev:

Vurderte brukt 335d fra Tyskland, men var for mye feil på de til at det lønte seg. Så da ble det 330i. Ville egentlig ha 6-er, men ett sted må grensa gå økonomisk. 😉 

Ingenting er bedre enn nytt, men jeg har ikke fått med meg at det er mye feil på 335d. De tidlige utgavene kanskje men ikke LCI..

Sekser er vel noe alle som kjøper BMW vil ha, men det blir jo forferdelig dyrt. 330d er vel ikke så langt unna 100 000 dyrere enn 330i, kan få mye utstyr for de pengene om setter mer pris på det. God folk velger bensin iallfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...