Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer :) Ser ut som en utrolig flott og uforglemmelig opplevelse 😀

Tusen takk! Og ja, det var det så absolutt! :D

10 timer siden, Fahad skrev:

Gratulerer, fupsaker 😀 Hva synes du om M4? 😉

Takker! :D Den var rå, for all del! Savnet litt lyd. :P

5 timer siden, magneten skrev:

Gratulerer! Ser ut som et eventyr :D

Takker! :D Vel, det var det igrunn! :wink:

3 timer siden, Gorg skrev:

Flotte folk, flotte bilder og noe som ser ut som en kjempefin tur 😃 

Kjørte dere i traktene vi var i i høst? 

Takk for hyggelige ord, @Gorg! Var knallfint, litt mye kjedelig motorvei.. Nja, bare langs motorveien, la ikke inn nok margin til de morsommere veiene, da fruen ikke er like glad i å kjøre som meg... 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ettersom jeg er litt lat av meg, og ikke minst; mangler kunnskap på området : I dag leverte jeg fra meg bilen til Baltzersen Autospa for fyll polering utvendig, samt Kamikaze coating. Dette påføres også på hjulene. Gleder meg som en unge til å hente den igjen. Han skal også dempe/fjerne merket jeg fikk i døren etter tre uker.. Noen med erfaring på Kamikaze-coating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden oppdateringer her, har ikke gjort noe siden sist. Annet enn å få en ripe i bagasjelokket fordi en tulling har vært borti med en sekk e.l. Uansett er det nå booket tid for installasjon av original Webasto-løsning hos forhandler, da den brått dukket opp som original ettermonteringsdel i ETK. Nylig har jeg også bestilt et endestykke til min høytrykkspyler med 80 graders spredning på strålene, forhåpentligvis gjør det bilvasken smidigere. Og ikke minst, Snow Foam skumlegger til å koble på, Angelwax shampoo og skum. Så blir utevask av bilen sålenge det er plussgrader. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, fupsaker skrev:

Lenge siden oppdateringer her, har ikke gjort noe siden sist. Annet enn å få en ripe i bagasjelokket fordi en tulling har vært borti med en sekk e.l. Uansett er det nå booket tid for installasjon av original Webasto-løsning hos forhandler, da den brått dukket opp som original ettermonteringsdel i ETK. Nylig har jeg også bestilt et endestykke til min høytrykkspyler med 80 graders spredning på strålene, forhåpentligvis gjør det bilvasken smidigere. Og ikke minst, Snow Foam skumlegger til å koble på, Angelwax shampoo og skum. Så blir utevask av bilen sålenge det er plussgrader. :P 

Blir det start og stopp via app? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, fupsaker skrev:

Ja, men mulig det ikke blir via BMW Connected, men Thermo Call fra Webasto. :) 

Kostbart? Sist jeg spurte om ETK av Webasto snakket de om 40-50K.....

kunne veldig gjerne tenkt meg dette i F30'en min, da jeg begynner å merke hvor godt det er med oppvarmet bil siden jeg har en i3 hjemme som alltid er klar og fri for is om morgenen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Kostbart? Sist jeg spurte om ETK av Webasto snakket de om 40-50K.....

kunne veldig gjerne tenkt meg dette i F30'en min, da jeg begynner å merke hvor godt det er med oppvarmet bil siden jeg har en i3 hjemme som alltid er klar og fri for is om morgenen.....

24000 + mva og arbeid. Men jeg har forhåndsbetalt dette da jeg bestilte bilen, så ikke like dyrt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Hm. Ikke så gærent. Er dette med coupe-vifte som sitter på passasjersiden, eller er alt integrert?

Alt integrert, ingen Defa-løsning. Akkurat en Defa-løsning vil koste rundt 8k ferdig innstallert med APP, men da blir det jo den lille viften på 1400W ved passasjerbrønnen og ledning inn i bilen. :) For øvrig tror jeg du kan få det innstallert til din for ca 31500 i Oslo, hos Torleif Aas Bilklima AS, de hadde for biler med N20 inntil 2014 i alle fall, som du har. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, fupsaker skrev:

Alt integrert, ingen Defa-løsning. Akkurat en Defa-løsning vil koste rundt 8k ferdig innstallert med APP, men da blir det jo den lille viften på 1400W ved passasjerbrønnen og ledning inn i bilen. :) For øvrig tror jeg du kan få det innstallert til din for ca 31500 i Oslo, hos Torleif Aas Bilklima AS, de hadde for biler med N20 inntil 2014 i alle fall, som du har. :) 

Stilig. Har du link til ETK'en og delene? :D har Autopower i Stanseveien som eventuelt kan montere for meg. Hvordan påvirker dette garantien på selve bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...