Gå til innhold

DAB - KUFATEC eller DENSION?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 2009 E61 som skal få seg DAB+. Jeg får valget mellom Kufatec Fistune til ca 6000,- kr eller Dension til ca 4000,- kr ferdig montert. Hva anbefales å innstalere i bilen? Erfaringer? Hva fungere best med tanke på integrering og brukervennlighet? Spesielt dette med tiden det tar å skifte mellom kanaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Dension i min -06 1serie. Den virker veldig bra. Den Dension modellen jeg har så kan jeg streame musikk via blåtann og det er usb inngang på den så jeg slipper cd plater. Alt virker helt fint på skjermen og alle knappene virker på rattet, men har ikke kommet i mål angående dab+ antenne. Jeg skal IKKE ha antenne i frontruta, men ikke kommet til noen bra alternativ løsning enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste Kufatec eller mObridge av en eller annen grunn, men det avhenger fortsatt av type spiller.

Uansett så mener jeg mObridge også er et alternativ man bør vurdere, og om du har CIC iDrive er dette etter min mening det eneste alternativet som er verdt å bruke penger på i en 2009-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎02‎.‎03‎.‎2017 at 16.49, awt skrev:

Jeg leste Kufatec eller mObridge av en eller annen grunn, men det avhenger fortsatt av type spiller.

Uansett så mener jeg mObridge også er et alternativ man bør vurdere, og om du har CIC iDrive er dette etter min mening det eneste alternativet som er verdt å bruke penger på i en 2009-modell.

Har ikke hørt om mObridge... Vet egentlg ikke helt hvilken spille rjeg har, men det er ikke noe værstinganlegg... Både Strandveien Auto og Sulland i Trondheim monterer kun Dension... GS Bildere ser jeg selger begge som hel/halv-integrerte spillere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du mObridge i aksjon (det er min film, og min bil):

Om du har samme type iDrive, altså med stor skjerm og like menyer er dette veien å gå, da de andre typene vil dukke opp som CD-veksler og ikke radio.

Har du ikke lik iDrive som meg er Kufatec er greit valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...