Gå til innhold

E39; Skrapelyder i orginal AUX


Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk et sånn bluetooth aux adapter i posten i går, kobla det direkte i pluggen bak skjermen.
Men var voldsomt med skrapelyder og prikking når jeg spilte musikk.

Har hatt et annet tilsvarende adapter før, men her datt BT koblingen ut hele tiden og det var bare drit. 
Det funket helt fint, uten ulyd. Har hatt et par slike usb bluetooth adaptere også, som kobles direkte i aux ledningen (orginal ledning), disse
har også funket helt fint uten noe ulyd.

Nå fjernet jeg alt og koblet til igjen den orginale aux kabelen, men når jeg nå spiller musikk via tlf og kabel så hører jeg plutselig skrapelyder
på visse sanger.. Det har jeg aldri hatt før. Skal teste det gamle BT adapteret også, men har aldri hørt slike lyder før etter jeg koblet på dette
Møkka adapteret, som tilsynelatende skulle være ganske bra (fra tyskland). Skulle ha en slags forsterker også inni osv osv.


Noen som har vært borti slike lyder på AUX?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være, men så har plutselig denne skrapinga kommet selv om jeg bruker ledning.. Men kun på visse sanger virker det som.. Sånne med en del diskant lyd på virker det som.. 

Men skal teste med en annen tlf i morga, samt koble til gamle Bt og se om det er på den også.. Mistenker at denne dingsen har fucka opp aux inngangen min.. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg liten tro på, har ikke spilt høyt med den dritt støyen der :P
Og det virker helt strøkent på mange andre sanger.

Men nå tok ting plutselig en helt annen vending her..
Jeg bruker Google play music til vanlig, men har spotify også. Så bare for og prøve, leita jeg opp samme sang som støyer som faen på google play, på spotify. Når jeg spiller denne sangen på spotify lager den ikke stygge lyder i det hele tatt.. :oo:
Men i google play er det mye fæle lyder..

Så dette må jeg undersøke nærmere i morgen.. Lurer på om det kan være den buffrede sangen i GPM som er problemet.. 
Virker helt sykt hele opplegget.. :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det akkurat enda mer spesielt.. :P

Testet den andre telefonen min, med samme aux ledning, både Spotify å Google play music, der er ikke tegn til skrapelyd i det hele.. Så det er kun HTC 10 tlf problemet eksisterer på, og det kom etter at jeg paret tlf med denne nye bt greia. Skal teste mer etterpå, og slette hele greia fra tlf. Spørs om det blir bedre da.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...