Gå til innhold

Hjælp!!! Trenger en ny felg.


Einar L
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har en defekt felg til min E-34 1995 touring 540i.

Felgen er en 18` BBS.(se vedlagt bilde).

Får tak i den via GS,men koster skjorta ny der,så hvis noen har en sånn en eller vet hvor jeg tak i en,så hadde jeg satt veldig stor pris på det :-)

 

Mvh:Einar.

 

20140731_114649.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en felg som er sjelden og populær, og er derfor også blitt dyr på brukt markedet. Når et sett dukket opp på markedet så ligger de mellom 15-25 tusen avhengig av tilstanden. Det blir nok vanskelig å finne en løs felg brukt desverre.

Endret av E30TurboTouring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei E30.

Ja,er redd for det jeg også at det ikke blir så lett å finne en brukt en,men en må jo prøve de mulighetene som er tilstede.

Men takker for svar :-)

Men er det noen her som har en link til en tysk/utenlandsk side,så legg dem gjerne ut.

 

Mvh.Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dim er det du leter etter da? er somregel levert i 8" forran og 9" bak.

Sjekk delenummeret på Koed, GS er somregel helt horribelt dyre på sånne ting.

Med litt flaks finner du tak i, men trolig ikke i år :) Må bare følge med på finn, facebook og ulike sider som stanceworks, oijoij o.l

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hsd.

 

Takk for svar.

Det er en framfelg,så da er den vel 8" da uten at jeg har sjekket det nærmere.

Står en D et sted i sirkelen på den.Og BMW 01,et annet sted,men egentlig ikke konkret hvilken tomme den er.

Skal sjekke hos Koed på pris der,for gutta på GS skulle ha ca.8000,- for den(ny)...Puhh!!!

Har vært på Finn,Blocket ++,men ja,den ser ut til å være vanskelig å få tak i brukt i allefall

 

Mvh.Einar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo høyra med denna karen her og gi han eit bud. Ikkje heilt strøken felg dessverre, men da går nok an å ordna. Spørst berre om han gidda å senda til Norge..

 

http://m.ebay.com/itm/BBS-RC061-Style-5-18x8-/122373351958?hash=item1c7e052a16%3Ag%3ASRMAAOSwj85YOzq~&_trkparms=pageci%3Ab415b9d4-019f-11e7-8d51-74dbd180e82f%7Cparentrq%3A9e74570015a0a6a8f3edd70afffd2177%7Ciid%3A1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei RF91.

 

Takker for innput,men denne felgen har jeg sett på vettu,og denne tror jeg at jeg styrer unna.

At den er litt "flisete" er ikke det største problemet,men hvis du ser på sirkelen/anlegget til dekkstammen innvendig,

så ser du at den avviker fra sirkelen,og er ikke brått sikker på at den holder tett på lufta,eller får den årtlig i balanse.

Men hjertelig for innlegget :-)

 

Mvh.Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,og takk for fine svar til alle sammen.

Supert at det er respons å få her på forumet når en står litt "fast" :-)

(den felgen jeg har er bare kast,og har vært rep.før med dårlig resultat)....

Den linken du la ved her Peak,ser veldig interessant ut,så skal sjekke med den 18" jeg har igjen om det er den samme felgen.

Takker og bukker :-)

 

Mvh.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er kast i senteret og? Isofall, snakka me høgdekast eller sidekast? Om senteret er OK so går da jo an å senda litt eposta til forskjellige firma so driv med felgar og høyra om dei har ein kant liggande (felgenfuchs, felgen-garage osv.). 
Eventuelt so kan høyra med ein kar innpå forumet her so kallar seg AC Nico. Han selge mykje felga (ha faktisk kjøpt eit sett BBS Style 5 18x8 og 9 av han tidlegare) og høyra om han har/kan få tak i ny kant/felg :)

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen RF91.

Den jeg har er bare kast serru.Har vært hos kyndige folk før forrige eier på bilen med den,men det er noe rart med den,så jeg gidder ikke å legge noe penger i å prøve å rep.den en gang til.

Men jeg noterer meg han AC Nico du nevner her vettu :)

Takke så mye for tipset.Supert !!

Mvh.Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...