Gå til innhold

AUX Radio Professional 2005 E83


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke tråden igjen, men tror det var awt som hadde en artikkel om de forskjellige modeller og årstall for ettermontering av DAB+.

Saken er at det står en Radio Professional i bilen idag (med blåtann og opplegg for handsfree), og ifm med innstallering av DAB+ ønsker jeg samtidig å ettermontere en multimediaenhet på dashboard. Imidlertid er det ett krav at radioen har AUX, men finner ingen AUX kontakt i kupeen. Allikevel skal det visstnok være en mulighet for AUX tilgang på baksiden, hvordankan jeg være helt sikker på at min radio BMW Professional som altså sitter i en E83 2005 støtter AUX tilkopling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle radioer etter 2003(?) støtter aux. Denne er endel av den store kontakten på baksiden av spilleren.

Sitter et sted med helt totalt ubrukelig nett nå, så har ikke mulighet til å lete frem noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne forbindelse forsøker jeg å fjerne en gammel Nokiaholder i bilen, lik den det er bilde av her. Jeg var sikker på at denne var tilkoblet bak på radioen, men det var den ikke. Er det noen som vet hvor kabelen til denne er tilkoblet ?

 

Jeg vurderer å bruke antennesplitter  DAB/FM, men dette kan skape problem hvis det er FM antenneforsterker i bilen fra før av (hvilket jeg tror det er i E83). Noen som har erfaringer ?

 

 

Nokiaholder.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...