Gå til innhold

Ulyd bakstilling F11


Flaggstangen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt første spørsmål her inne, kunne ikke finne noe om dette emnet her på forumet.

 

Jeg har hatt min første F11 nå i ca 3 mnd. Jeg har en klakke lyd fra bakstillingen når jeg kjører i lav hastighet med sving både venstre og høyre. Bilen har active steering. Lyden kommer bare når jeg dreier på rattet. Lyden er ikke til stede når bilen har kommet opp i fart.

Er det andre som har opplevd det samme, kan det være foringer el selve styrestagene på bak akselen?

Er for øvrig svært fornøyd med bilen, en drøm å kjøre.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt den tanken også, slo det litt fra meg da jeg ikke hørte noe lyder i høyere hastigheter. Hverken når bakhjulene svinga med eller mot.

Har garanti på bilen, så jeg får ta kontakt med forhandler. Pleier jo og ordne seg slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har garanti er det jo bedre å spørre dem enn her. Selv om du får all hjelp du trenger på forumet :) for meg høres det ut som det er noen stag eller foringer som har "satt seg" og begynner å lage lyd når bakhjulene svinger i lav fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var å høre om andre hadde vært borti samme problem, har fått inntrykk av at det er mye kunnskap her inne. 

Har blitt byttet noen foringer før jeg overtok bilen. Tar en tlf til forhandler på mandag, så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...