Gå til innhold

noen som har enn m50 lmm til låns i bergen?


mege34
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan,

jeg har en m50b25 non vanos i en e30 som jeg ikke får til å gå skikkelig. den går feit rett å slett, røyker mye sort ved gasspådrag og lukter klart bensin, dette er både på kald og varm motor men litt værre når den er varm, kan virke som den hele tiden tror det er -20grader ute

motor og ledningsnett er fra en e34 og virket helt fint når den stod i gamle bilen ifølge tidligere eier.

jeg har sjekket for vakumlekkasjer opp og ned i mente, bytte tempsensor til hjerne, (vann og luft) byttet bensinfilter, dyser og sjekket at o2 sensor er koblet rett mot hjernen (var en merkelig kontakt på denne så måtte skjøte) og sjekket bensintrykket som ligger på 3 på tomgang og øker til ca 3,5 ved pådrag.

eneste jeg kommer på nå som jeg ikke har fått testet er om lmm er dårlig, den gjør helt klart en funkjson for motor går magert når jeg kobler den fra og stiger i turtall uten pådrag men lurer på om den ikke måler rett kansje. mulig å teste denne?

så jeg lurer da på om det er noen som har en 6 polet (5 polet) lmm til m50b25 i bergen/sotra/askøy som jeg kunne lånt ett par timer for en 100lapp bare for å teste før jeg kjøper ny? :D 

eller om noen har noen tips til hva mer jeg kan sjekke?

mvh Torstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/19/2017 at 15.58, RF91 skrev:

Eg trur eg liggande til både b20 og b25 so du kan få låna, men dei ligge i Sogn akkurat no. Om du ikkje ha fått tak i ein innan neste helg so kan du senda meg ein pm. Då kan eg ta med ein til Bergen :)

takk for det!men har bestilt ny no og satser på at det er den, motorgangen har endret seg no og, med lmm koblet i så velger å ta det som ett tegn på at den e kjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mege34 skrev:

takk for det!men har bestilt ny no og satser på at det er den, motorgangen har endret seg no og, med lmm koblet i så velger å ta det som ett tegn på at den e kjørt

Okei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...