Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Deler noen flere bilder enn det som var plass til i denne ukes blogginnlegg. Det var en bilopplevelse av de store å kjøre bilen - forhåpentlig klarer jeg å videreformidle litt av dette i teksten på bloggen også ... '

Les min M2-kjøring her: http://xn--blhvitblogg-y8a.no/artikkel/moderne-mimiring/

 

BMW M2-2200.jpg

BMW M2-2204.jpg

BMW M2-2206.jpg

BMW M2-2223.jpg

BMW M2-2229.jpg

BMW M2-2238.jpg

BMW M2-2239.jpg

BMW M2-2241.jpg

BMW M2-2243.jpg

BMW M2-2245.jpg

BMW M2-111408.jpg

Endret av Blåhvitblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sluquet skrev:

Lurer på om det ikke var akkurat denne bilen jeg var ute og kjørte for et par uker siden. Likte Performance-rattet, men er dyrt og da mister man også oppvarmet ratt. Fantastisk bil, gleder meg veldig til jeg får min levert. 

Gratulerer! Ikke så rent lite misunnelig, faktisk :wink: Dette er pressebilen til BMW Norge, men godt mulig lokale forhandlere låner den når de har seriøst interesserte kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Blåhvitblogger skrev:

Gratulerer! Ikke så rent lite misunnelig, faktisk :wink: Dette er pressebilen til BMW Norge, men godt mulig lokale forhandlere låner den når de har seriøst interesserte kunder.

Tok noen uker før jeg fikk prøvekjørt siden bilen var andre steder så det stemmer nok bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sluquet skrev:

Lurer på om det ikke var akkurat denne bilen jeg var ute og kjørte for et par uker siden. Likte Performance-rattet, men er dyrt og da mister man også oppvarmet ratt. Fantastisk bil, gleder meg veldig til jeg får min levert. 

Behovet for varme i ratt synes jeg faller bort når det er i alcantara :) Men at det er dyrt - det skal vi være enige om, hehe..
Fortell litt om bilen du har bestilt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blåhvitblogger skrev:

Blir det manuell eller DSG?

Mineral gray med dobbeltclutch!

1 time siden, Torek skrev:

Behovet for varme i ratt synes jeg faller bort når det er i alcantara :) Men at det er dyrt - det skal vi være enige om, hehe..
Fortell litt om bilen du har bestilt da :)

Performancegrill og gjeller, og det blir nok performance-eksos også. Krysset av på det meste på listen, med unntak av soltak (jeg er for høy til soltak + elstoler), apple carplay (er visst ikke noe særlig foreløpig og kan etterbestilles via portalen) og drivers pack (kan også etterbestilles). Bestilt en "så tidlig som mulig 2018-modell", så har blitt forespeilet en levering på høsten / tidlig vinter.

Må forøvrig skyte inn at jeg håper de lysene under døren i artikkelen ikke er standard, så rimelig jalla ut :)

 

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fupsaker skrev:

Veldig godt skrevet artikkel, liker skrivemåten som er underholdende svært godt!

Takk, det setter jeg pris på å høre!

Det er også målet, må jeg innrømme. Blogg er jo en personlig sjanger, og etter min mening lite egnet for "forbrukerjournalistikk". Målet mitt er altså ikke å finne ut noe a la "hvem passer M2 for?". Det tror jeg faktisk slike som sluquet finner fint ut av selv.

Bloggen er heller ikke noen god plattform for en tradisjonell analyse av fordeler/ ulemper opp mot pris/ tekniske data. Akkurat det siste tenker jeg faktisk er triviell info de fleste interesserte finner på sånn ca. tre sekunder nå til dags ...

Nei, målet mitt er heller å gi alle de som aldri får anledning til å kjøre biler som M2 en smakebit.

For de som måtte fatte interesse først nå, resirkulerer jeg linken til blogginnlegget:

http://xn--blhvitblogg-y8a.no/artikkel/moderne-mimiring/

Endret av Blåhvitblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sluquet skrev:

Mineral gray med dobbeltclutch!

Blir bra det :wink: 

2 timer siden, sluquet skrev:

Må forøvrig skyte inn at jeg håper de lysene under døren i artikkelen ikke er standard, så rimelig jalla ut :)

He, he - skjønner innvendingen :-) Det vet jeg faktisk ikke, sikkert en del av lyspakken eller noe slikt. Vil tro det går an å slå av via iDrive. Worst case er vel en strategisk plassert bit med elektrotape :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...