Gå til innhold

BMW Value Service


Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har benyttet seg av det såkalte Value Service som BMW leverer til biler over 5 år?

Jeg har forstått det som at BMW skal tilby en rimelige service enn hva de veiledende deleprisene + arbeidstiden skulle tilsi, men synes ikke dette var noe rimeligere enn vanlig da jeg fikk tilbud på oljeskiftservice på min F11 520d 2011. Nevnte eksplisitt at jeg hadde sett reklamen for BMW Value Service også. Er det noen andre som har erfaringer med dette? :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva definerer man som "billigere"? Er det ikke sånn at de bare hiver på noen prosenter når de ser at bilen er mer enn 5 år, er det inntrykket jeg har. Også kommer det an på hvem du snakker med, jeg snakker alltid med Anders hos Bavaria i Arendal. Ikke det at han gir bedre priser enn andre men han er allrigt å snakke med, lytter til det du har å komme med og er flink til å foreslå løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Men hva definerer man som "billigere"? Er det ikke sånn at de bare hiver på noen prosenter når de ser at bilen er mer enn 5 år, er det inntrykket jeg har. Også kommer det an på hvem du snakker med, jeg snakker alltid med Anders hos Bavaria i Arendal. Ikke det at han gir bedre priser enn andre men han er allrigt å snakke med, lytter til det du har å komme med og er flink til å foreslå løsninger. 

Kanskje det er der det ligger. Jeg får allerede prosenter på deler, så mulig de ikke gir noe utover dette (eller sagt på en annen måte, at Value Service tilsvarer prosentene på deler som jeg allerede har). Snakker som regel med Anders ja, hjelpsom han :) Sendte en epost til Bavaria her i Stavanger også for moro skyld, får se hva de svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg av denne for knappe 2 år siden. Ble byttet olje, oljefilter og luftfilter, samt en kjapp gjennomgang av bilens generelle status. Ble påpekt at jeg burde gjøre noe med bremseslangene bak samt stabstag fremme. Litt usikker på om det var bevisst inkludert luftfilter, men fikk iallfall stempel i boka og alt vel.

http://www.sulland.no/verksted/billigservice/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...