Gå til innhold

Min nye F31, 320d Xdrive - Estoril Blau Metallic - Welt levering, Vossen og KW V1!


Anbefalte innlegg

33 minutter siden, 330_Simonsen skrev:

Da er bilen endelig tilbake i sommer modus. Ble også impuls kjøp sv M-Performance bak diffuser. :-D

AA55208E-CEA3-4293-9F8A-838B55620D77.thumb.jpeg.4366999e8f2108915fe1e33f27a69124.jpeg

 

256ED810-8A47-416E-9E7C-CF6A9B3EFFF4.thumb.jpeg.7d9be90e9c1c9c22ace6812f24611718.jpeg

Veldig mye riktig på denne bilen her og felgene sitter som et skudd! Det gjorde seg utvilsomt med Performance-diffuseren bak, eneste som "mangler" nå må vel være å få foliert/lakkert refleksene bak enten i samme farge som bilen eller diffuseren :) Noen planer om å lakkere frontleppe og diffuser etter hvert eller beholde du det bare ulakkert? Selv er jeg ganske svak for M3 Performance-grillen med doble riller også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende fin bil! Nå fikk jeg lyst på m-performance kittet igjen!

Men nå som den kom på plass så må du jo bestille lakkerte reflekser! Tipper både i sort og i bilens farge vil funke bra :D

EDIT: Perfekt høyde også, hvor mye senket det kittet igjen? Ser det er justerbart, så spørsmålet er vel egentlig hvor mye det er senket på de to nyeste bildene? :)

 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Lekker bil du har! 

Takker. 😁

2 timer siden, Walkabout skrev:

Veldig mye riktig på denne bilen her og felgene sitter som et skudd! Det gjorde seg utvilsomt med Performance-diffuseren bak, eneste som "mangler" nå må vel være å få foliert/lakkert refleksene bak enten i samme farge som bilen eller diffuseren :) Noen planer om å lakkere frontleppe og diffuser etter hvert eller beholde du det bare ulakkert? Selv er jeg ganske svak for M3 Performance-grillen med doble riller også :) 

Begynner å hjelpe seg sagte men sikkert. 😊

Har tenkt på det så får de om jeg får lagt noe folie på dem etterhvert. 😊

Må vell gå an å få tak i noe pre-CUT eller noe fra Laminx fks. 

Liker de doble rillene jeg også. Vurderer også M3 speil deksler om jeg finner noe greit. 😊

2 timer siden, macrorain skrev:

Irriterende fin bil! Nå fikk jeg lyst på m-performance kittet igjen!

Men nå som den kom på plass så må du jo bestille lakkerte reflekser! Tipper både i sort og i bilens farge vil funke bra :D

EDIT: Perfekt høyde også, hvor mye senket det kittet igjen? Ser det er justerbart, så spørsmålet er vel egentlig hvor mye det er senket på de to nyeste bildene? :)

 

Takker. 😁👍

Syntes performance kittet er et must på 3 serie. Ser litt grommere ut med en gang. 😊

Jepp. Må finne meg noen mørke reflekser. Får Google litt og se hva jeg finner. 😊

Det er KW V1 som står på nå. Senket ca 65 tror jeg. Her har jeg ca 1 cm igjen av gjengene så blir ganske lavt. 

Bak står det halvparten av gjengene igjen, så blir lavt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lekker bil dette her! - hvordan opplever du B47 motoren i det daglige? Synes selv den fungerer svært så bra, om enn noe mye støy til å være en ny dieselmotor. I X2 får den mye skrøyt for hvor stille den er, så mulig de har gjort noe.

Det har jo kommet MPPK til denne også nå, men med en moderat økning til 206 hk tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, papertiger skrev:

Virkelig lekker bil dette her! - hvordan opplever du B47 motoren i det daglige? Synes selv den fungerer svært så bra, om enn noe mye støy til å være en ny dieselmotor. I X2 får den mye skrøyt for hvor stille den er, så mulig de har gjort noe.

Det har jo kommet MPPK til denne også nå, men med en moderat økning til 206 hk tror jeg det var.

Takker så mye! :)

Veldig fornøyd egentlig. Litt kakling som diesel alltid gjør, men ellers er jeg meget fornøyd. Kunne gjerne vært litt mer kraft i den ja, så har du noe link til dette MPPK du snakket om over her? 

Det kunne høres interessant ut! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 330_Simonsen skrev:

Takker så mye! :)

Veldig fornøyd egentlig. Litt kakling som diesel alltid gjør, men ellers er jeg meget fornøyd. Kunne gjerne vært litt mer kraft i den ja, så har du noe link til dette MPPK du snakket om over her? 

Det kunne høres interessant ut! :D 

Jeg kjører den ikke ofte nok til å savne noe krefter :P sjekk både KOED og GS, det ligger der. Intercooler og hjerne byttes. Tror det står 420-430Nm. For meg koster det mer enn det smaker, Bavaria snakket om 20-25 lapper inkl montering. Men så har en alltids Sverige og Tyskland da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...