Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

17 timer siden, DanielStance skrev:

Ødelegger eksos? :o

Må være passe lav då :P Noe senkefjærer og evt senkeskåler kunne jo funket. Trenger ikke skamsenk, funker dårlig i Bergen uansett :P

E36en jeg har var greit lav, men synes ikke den var skam senket. Klarte likevel å knekke eksosen og lage masse stygge skrapemerker under😂 Så E39 skal ihvertfall ikke bli så lav :P 

IMG_0155.JPG

IMG_3624.JPG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Datt over noen takrails og takboks som ble gitt vekk på Finn, så da var det egentlig bare å hoppe i bilen og hente😄👍 synes den kledde takrails ganske godt men går vel sikkert lei etterhvert 😂 Kjekt med litt små forandringer av og til ihvertfall 😃

IMG_0343.JPG

IMG_0345.JPG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, DanielStance skrev:

Fått på igjen Salnes sine felger? :P

Vet ikke helt hva jeg syns om takbøyler men.. ja :P

Din coupe? Syns jeg har sett den et par ganger oppe i Kokstad området.

Brutteren sin coupe 😄 Hehe ja hadde det på e36en og gikk lei etter 2 uker😂 Så vi får se hvor lenge de blir på haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Brutteren sin coupe 😄 Hehe ja hadde det på e36en og gikk lei etter 2 uker😂 Så vi får se hvor lenge de blir på haha 

Åja :) Var fin den.

Hehe ja er vel best å bare ha de på når du faktisk har bruk for de hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen begynte å få en dam med regnbue farger under plutselig.. Hin dagen så jeg på dammen og jeg var nesten sikker på at det var olje så ble litt små bekymret.Viste seg å bare være diesel "heldigvis", så måtte legge meg under å ta en titt, og da ble jeg møtt av dette synet under dekselet. Heldigvis bare et rør som må byttes, men gjorde en liten jalla løsning i mellomtiden mens jeg venter på nye deler. Men dette hjalp lite hehe så bestillte med engang :D var utrolig dyrt synes jeg, kostet meg 1000kr for kun et rør så håper ikke dette skjer igjen haha :P 

IMG_0350.JPG

IMG_0351.JPG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...