Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

5 minutter siden, DanielStance skrev:

E det varebil som e populær som vinterbil no? :lol:

Ja når jeg fikk den gratis så blir det vanskelig å si nei😂 + at de er utrolig praktisk til disse bil delene vi henter alle veier 👍 Var faktisk overraskende god å kjøre 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Ja når jeg fikk den gratis så blir det vanskelig å si nei😂 + at de er utrolig praktisk til disse bil delene vi henter alle veier 👍 Var faktisk overraskende god å kjøre 🙈

Haha ja da er det ikke noe annet å si enn ja :P Ja det er jo det hehe, selv om E39 Touring er relativt praktisk også :D

Ja de er helt grei å kjøre :) Bedre enn Hiace sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

Haha ja da er det ikke noe annet å si enn ja :P Ja det er jo det hehe, selv om E39 Touring er relativt praktisk også :D

Ja de er helt grei å kjøre :) Bedre enn Hiace sikkert :P

Hiace er jo konge :P  Stor plass, 3 seter, bakhjulstrekk med orginal LSD diff. Og min med ettermontert recaro sete haha :D Rene "racerbilen" jo.

IMG_5210.JPG

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, salnes34 skrev:

Hiace er jo konge :P  Stor plass, 3 seter, bakhjulstrekk med orginal LSD diff. Og min med ettermontert recaro sete haha :D Rene "racerbilen" jo.

Heheh de er bra ja :D Har kjørt litt nyere og de virker grei :P Men har hørt at det er lite behagelig å kjøre lengre turer på grunn av beinplass eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DanielStance skrev:

Heheh de er bra ja :D Har kjørt litt nyere og de virker grei :P Men har hørt at det er lite behagelig å kjøre lengre turer på grunn av beinplass eller noe sånt :P

Spør kjell, han satt 7 timer på passasjer siden ned for å hente caddyen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er "dommedagen" kommet. Ingen E39 og kjøre lengre før neste år 🙈 Idag var det fint vær og delvis tørre veier, så fikk gitt den en skikkelig runde med vasking før den gikk under presseningen 😄 Blir kanskje noen få updates da jeg skal prøve å få ordnet eksosen som dunker litt oppi tverrbjelken, men blir mest å fokusere på e36en i vinter 😄

IMG_0589.JPG

IMG_0590.JPG

IMG_0592.JPG

IMG_0593.JPG

IMG_0595.JPG

IMG_0596.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, daniel740i skrev:

Heldig du som har lagringsplass til bilen din :( 7eren min må stå ute i vinter siden ingen vil kjøpe den :P

Hehe ja måtte krangle en stund med damen for å få garasje plassen i vinter 😂😂 men hun begynte å studere og bruker ikke like mye bil lengre heldigvis så vant den diskusjonen 🙌🏽🙌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skaffet meg utrolig nok en subwoofer til bilen🙌🏽 Har ingen bilde av den da den ikke er tatt med hjem enda, men begynte så smått og bygge litt og gjøre klart. Er heldigvis en smal kasse så kan sette den opp etter siden så der blir plass til hundebur osv. Og her i gården skal det være originalt, så måtte lodde på en omformer da det ikke finnes høy/lav uttak på orginal spillere🙈 Blir spendt på om dette funker hehe. Litt bilder fra jobben 

IMG_0685.JPG

IMG_0686.JPG

IMG_0687.JPG

IMG_0688.JPG

IMG_0689.JPG

IMG_0690.JPG

IMG_0691.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...