Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

5 timer siden, Gabz skrev:

Det var veldig hyggelig pris! Når jeg så etter samme rattet gikk de for 2500 :lol: Men gjør utrolig mye med interiøret og er veldig digg i bruk! Hadde samme i 520D'en min.

Ja er vel rattet man bruker mest i en bil, og da er det på sin plass at det skal være behagelig å holde i 😄 Ja bilforhandlere har som regel hyggelige priser på ting og tang 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel. skrev:

Ble pent med nytt ratt! :) Er digg med litt tykkelse på det.

Så ryddig ut med subben også. Ikke bare slengt i et hjørne og masse synlige ledninger :P

Ja ble ikke så værst 😄 Tok meg god tid og ikke noe hastverk med å montere forsterker og ledninger, vil at det skal se skikkelig ut når resten av bilen er skikkelig 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BjornarHS skrev:

Svært lekker facelift E39, med nydelig fargekombo (mtp. oransjeblink, farge og interiør) :)

Kansje ikke helt min smak med så blå'lige angel eyes, men er uansett en smaksak 8)

Nei ikke helt det fineste med LED angel eyes og hvit lys i instrumentet 😅 Men speedometer blir så dyrt og ordne, og angel eyes har jeg bare ikke giddet å bry meg om enda 😂 Og ja, takk! 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Planen var jo å la bilen stå hele vinteren, men det fikk jeg altså ikke til. Var en dag jeg måtte på jobb og caddyen var tom for strøm og damen var på jobb med sin bil. Da var det gjort 🙄 Så har endt opp med å bruke den av og til når det ikke er salt på veiene slik at jeg får skrudd litt på den i garasjen hos mine foreldre. 

Skulle ut å kjøre idag etter den har stått ute en natt, og da møtte jeg det kjedeligste synet. Da var det altså rent inn en del vann bak og det lå en hel dam i teppet bak😫😫 så da var det rett inn i garasjen og prøve å tørke det best mulig. Satse på det tørker nå over natten og har tettet igjen fukt stopperen i døren skikkelig nå så jeg blir kvitt problemet😄👍

IMG_1090.JPG

IMG_1091.JPG

IMG_1092.JPG

IMG_1094.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har bestilt litt "snacks" til bilen nå. Swirflaps er vel på tide å bli kvitt. Kjører rundt med hjertet i halsen og håper på at de ikke skal fly inn i motoren så skal bli digg å bli kvitt det :D også sliter jeg jo med airbag lys da matten i passasjer setet er dårlig så da blir jeg kvitt det lyset og heldigvis 🙌🏽 Blir update når det blir montert :) 

IMG_1224.PNG

IMG_1225.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...