Recommended Posts

Det var veldig hyggelig pris! Når jeg så etter samme rattet gikk de for 2500 :lol: Men gjør utrolig mye med interiøret og er veldig digg i bruk! Hadde samme i 520D'en min.

Redigert av Gabz

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Gabz skrev:

Det var veldig hyggelig pris! Når jeg så etter samme rattet gikk de for 2500 :lol: Men gjør utrolig mye med interiøret og er veldig digg i bruk! Hadde samme i 520D'en min.

Ja er vel rattet man bruker mest i en bil, og da er det på sin plass at det skal være behagelig å holde i 😄 Ja bilforhandlere har som regel hyggelige priser på ting og tang 🙈

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, viggo E34 skrev:

Blr meget ryddig stereo i denne, pent utført. Har selv sikla litt på sportsratt :)

Takk! 😄 Ja jeg og har vel siklet etter det siden jeg kjøpte bilen for snart et år siden 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Daniel. skrev:

Ble pent med nytt ratt! :) Er digg med litt tykkelse på det.

Så ryddig ut med subben også. Ikke bare slengt i et hjørne og masse synlige ledninger :P

Ja ble ikke så værst 😄 Tok meg god tid og ikke noe hastverk med å montere forsterker og ledninger, vil at det skal se skikkelig ut når resten av bilen er skikkelig 😄👍

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, BjornarHS skrev:

Svært lekker facelift E39, med nydelig fargekombo (mtp. oransjeblink, farge og interiør) :)

Kansje ikke helt min smak med så blå'lige angel eyes, men er uansett en smaksak 8)

Nei ikke helt det fineste med LED angel eyes og hvit lys i instrumentet 😅 Men speedometer blir så dyrt og ordne, og angel eyes har jeg bare ikke giddet å bry meg om enda 😂 Og ja, takk! 😄😄

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer