Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Bækkmann skrev:

Tøft! Disse listene er skikkelig flotte. Ser disse oftest i M5 og individual biler mener jeg? :) 

Ja mener de kun kom i m5, om de kom i individual så er det ihvertfall sinnsykt skjeldent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, skikkelig pent! Anbefaler å høre med "trekk om ditt ratt" på facebook ang. M-Sport ratt. Da får du Facelift M-Sport ratt med ventilert skinn på sidene til ca. 2-3000kr. Anbefales! Se i signaturen min på min gamle 520 hvordan det ser ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bækkmann skrev:

Se her ja, skikkelig pent! Anbefaler å høre med "trekk om ditt ratt" på facebook ang. M-Sport ratt. Da får du Facelift M-Sport ratt med ventilert skinn på sidene til ca. 2-3000kr. Anbefales! Se i signaturen min på min gamle 520 hvordan det ser ut :) 

Ja jeg har vurdert disse :D men de tar vel ikke innbytte med sånne buss ratt? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kjelljakob97 skrev:

Ja jeg har vurdert disse :D men de tar vel ikke innbytte med sånne buss ratt? :P 

Aner ikke, men man trenger nødvendigvis ikke å gi ratt i innbytte. de selger ferdige ratt også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bækkmann skrev:

Aner ikke, men man trenger nødvendigvis ikke å gi ratt i innbytte. de selger ferdige ratt også :) 

hehe ja men så for meg det ble veldig dyrt uten inbytte :P men skal skjekke opp i prisene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kjelljakob97 skrev:

hehe ja men så for meg det ble veldig dyrt uten inbytte :P men skal skjekke opp i prisene :D 

I mitt tilfelle så byttet jeg det inn med et facelift sportsratt. Fikk 500kr i avslag, så tror nok ikke det utgjør all verden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...