Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, viggo E34 skrev:

Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette?

Fødepumpen sitter vel sånn ca rett under førerstolen under bilen på disse. Kanskje den som bråker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, viggo E34 skrev:

Hei, flott vogn du har hær med masse fine oppdateringer. Kjapt spørsmål, jeg har akkurat skaffet en 03 525dat. Denne har mye pumpestøy, høres ut som det kommer fra under bilen framme ett sted? Hvordan er din med tanke på dette?

For meg kan det høres som webasto?🤔 Men den skal jo ikke gå hele tiden og er vel ikke sikkert du har det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo altså med midtkonsoll i skinn da jeg hentet interiøret, men dette var grått, og har bestemt meg for at det blir finest med svart🤔 Er redd det kan bli litt for mye grått :/ menmen, fikk ihvertfall farget opp litt av midtkonsollen idag og farget ferdig armlenet :D ble bedre enn forventet 👍 

IMG_0084.JPG

IMG_0085.JPG

IMG_0087.JPG

IMG_0088.JPG

IMG_0090.JPG

IMG_0091.JPG

IMG_0094.JPG

IMG_0095.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg ferdig med å lakkere midtkonsollen og må si meg meget fornøyd 😄 Fikk utrolig nok tid til å montere greiene og hehe :P har også vært på service med bilen igår, da ble det skift på olje, olje filter, luft filter og kupé filter. Samt at de gikk igjennom bilen. Eneste de hadde på klage på var jo selvfølgelig vindusviskeren bak haha, og PDC sensorene hyler som de vil😂 Ellers var alt i tip top stand :D legger ved litt bilder fra seansen idag 😎

IMG_0100.JPG

IMG_0101.JPG

IMG_0102.JPG

IMG_0103.JPG

alltid like gøy å se hvor mye penger man finner under seter og midtkonsoll osv, men ble desverre ingen storfangst idag :P 

IMG_0104.JPG

IMG_0109.JPG

IMG_0111.JPG

IMG_0113.JPG

IMG_0114.JPG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...