Gå til innhold

BMW E39 525D Individual


Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Daniel. skrev:

Var nice de :)

Skulle ikke denne vinterlagres? Møtte på deg på Kokstad for noen dager siden.

Jo skulle egentlig det men kunne ikke fordra caddyen på vinterføre og var bare utgifter med den så ga den bare til min far så får jeg heller bare spyle e39en 1-2 ganger i uken 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kjelljakob97 skrev:

Jo skulle egentlig det men kunne ikke fordra caddyen på vinterføre og var bare utgifter med den så ga den bare til min far så får jeg heller bare spyle e39en 1-2 ganger i uken 😂

Åja :P Hehe nei fremhjulsdreven varebil er ikke akkurat det beste på vinterføre.

Ja får spyle ofte så salten ikke får lagt så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Var på tide å gjøre noe med eksosen da den henger litt slapt og slår oppi noen ganger. Kjøpte bare universal fôringer på Biltema, men det ble bare tull. Var såvidt jeg fikk platen på, de var litt for små, og de var altfor stiv så hele bilen rister nå😂 Men de gamle røk jo selvfølgelig, helt morkne, så må kjøre slik til mandag når butikkene er åpen igjen så jeg får kjøpt orginale 👌 Så tips til de som tenker " å faen, universal foring på Biltema for 20kr stk er jo genialt", så er det noe forbanna drit :?

IMG_1749.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, Freakshow skrev:

skvettlapper <3
faktisk vurdert skvettlapper selv! men trur mine kommer til å subbe... xD

Hehe ja har sittet å fundert lenge på svettlappet, også datt jeg over noen brukte på koed til 150kr så måtte bare ha de da :D  Synes bilen ser litt mer "komplett" ut med skvettlapper :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, da ble det senk på skuten :beer:

meget fornøyd med comforen i forhold til at jeg ikke har senket bak, ble faktisk mye bedre å kjøre :D har litt bilder fra monteringen, var jo faktisk en del arbeid, måtte jo ned med alt ](*,) men ble bra resultat, blir nok litt lavere etterhvert som den blir kjørt. 

IMG_1977.JPG

IMG_1978.JPG

IMG_1980.JPG

IMG_1981.JPG

IMG_1983.JPG

IMG_1984.JPG

IMG_1985.JPG

IMG_1987.JPG

IMG_1988.JPG

IMG_1992.JPG

IMG_1993.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...