Gå til innhold

Forsikring ombygget m3 e46


Stiankvi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vurderer og kjøpe en ombygget m3 e46. Er 19år og har 50% bonus og har fått sinsyke priser hos forsikringsselskapene. 

Lurer på hvor andre som er omtreng like gammel og har ca samme bonus som meg har forsikret m3en sin?

Takk på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det på foreldra dine frem til du er 23 om du har mulighet. Det lønner seg aldri å bygge bonus på slike biler i din alder. Kjøper du den en billigbil som nr 2 ( for det må du ha uansett med en M3) så bygger du bonus på den på deg selv kommer du fortsatt til å gå i +.

 

 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er somregel ikke noe problem med rett selskap med mindre det har forandra seg siden eg var på din alder.

nå veit ikke jeg hvilket tilbud du har fått, men sånn realistisk på deg selv tror eg du kan klare det ned mot 30k med litt pruting. Det er egentlig ikke så "mye" penger når man eier M bil egentlig. Er ikke noe eg anbefaler å handle når du trolig er lærling o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsyk pris bare fordi du er ung og vil ha ombygget bil.

ikke helt så relevant, men, ja jeg er eldre enn deg, har massevis av bonus, men, min betaler jeg samme pris på med e39 m5 motor i 7serie karosseri som jeg gjorde da den var 728ia i sin tid.. og da snakker jeg ca 9% av din pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en ringerunde til diverse selskaper og sammenligne priser. Jeg betaler sikkert 1/3 på bilen min med selskapet jeg har nå kontra hva visse andre skulle ha fordi jeg tok litt telefoner og sammenlignet :) Blir som regel billigere over telefon enn hva du får på nett også. 37 er dyrt..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎21‎.‎03‎.‎2017 at 21.24, Stiankvi skrev:

Skal høre med dnb i måro, Takk. Har prøvd og ta det på foreldrene mine men det gjikk ikke. Kjipt og vente til man er 25 før man kan kjøpe drømmebilen.

Registrer bilen på en av dine foreldre som hovedeier, og deg selv som medeier, da får du forsikret bilen på dine foreldre - i tillegg er det kostnadsfri omregistrering til deg selv senere dersom du vil overta den når du er 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.3.2017 at 22.26, Stiankvi skrev:

E sykt kjipt. Var klar over at det var dyrt men ikke så dyrt. Blir litt urealistisk med en sån pris.

Er akkurat det dem ønsker å oppnå det. Håper du finner noe billigere og at du er moden nok til at statistikken ikke blir enda styggere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fått pris av DNB? Jeg har hatt best priser der på mine. På min siste Mbil som var en E60 M5 så gikk prisen fra 22 hos gjensidige til 11 hos DNB. Nå har jeg nettopp flyttet alle forsikringer til frende å sparte masse!! Men har ikke noe M bil nå. Men på en 2005 530d gikk prisen fra 15 hos Dnb til 9 hos frende!!! 👍

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...