Gå til innhold

Ny rute


Richard123
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har en 530 e60 2007 mod, hvor jeg har skiftet rute, ruten er original fra BMW men ble skiftet hos et glass firma, 

problemet er at Head up displayen ikke virker i solen, med det så mener jeg at jeg ikke kan se hva som står i ruten når solen skinner på ruta, jeg kan se alt når jeg er i skygge eller i tunneler/ natten, så da virker selve head up displayen,

dette er den andre ruten som er slik, denne ruten er original som sagt og det er en rute for head up for det stod HUB 1 i hjørnet på ruten, 

så det jeg lurer på er om noen her inne har vært borti dette og vet hva det kan være?? jeg trenger hjelp, for dem som har skiftet ruten mener at ikke 2 ruter kan være feil, men hva er feil da alt virket perfekt før jeg skiftet ruten og nå virker det ikke  som det skal 

Takk for at dere ønsker å hjelpe meg, jeg trenger sårt hjelp til dette

Mvh

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke men det var et veldig godt forslag :) takk 

når jeg går inn på menyen så kan jeg stille inn lysstyrken og den står på max, har ikke lagt merke til noe forskjell, men har ikke sett etter det heller :) ser bare at når jeg er i en tunnel så virker alt og når jeg kommer ut i sola igjen så blir alt borte, jeg kan også se om jeg kommer i et skyggeparti men ikke så bra som når det er helt mørkt ute, så en slik sensor kan være svaret ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diagnose ville vel kanskje si om det er feil på lyssensor, om så skulle være tilfelle så er det vel nærliggende å tro at sensoren er blitt ødelagt ved ruteskifte, ville tatt en dialog med de som har skiftet ruten og at de betaler for diagnose hvis sensor er defekt.

Det kan jo også være at kabelen er løsnet inni speilhuset når de har demontert denne ved ruteskifte. fungerer regnsensor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja regnsensoren virker, det rare her er at hverken BMW eller BMW Norge har noen gang hørt om dette problemet???? kan det være tilfelle???? 

jeg har også snakket med en jeg kjenner i Riis bilglass, og han har heller aldri hørt om lignende tilfelle?? jeg kan ikke helt tro det, 

men jeg skal få gjort en diagnose for jeg får ikke opp noen feil på interne menyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...