Gå til innhold

E46 320D - Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med salg, og ny bil :)

Om den er regga som lett lastebil så tjener du nok på å nedregistrert den til kl B. Blir hvertfall lettere å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men personbil kan den være som lett lastebil også. Ser på sidene til vegvesen at den har tillatt totalvekt på 3501kg, så da går den som lett lastebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er nedregistrert og at det står noe annet i vognkortet?

Over 3500kg totalvekt er hvertfall klasse C1 http://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Lett+Lastebil+(klasse+C1+og+C1E)

Men disse skal være ganske greie å få nedregistrert nå, uten noen ombygninger. Kanskje det må byttes noen belter, uten at jeg skal si det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M1 betyr at det er personbil, men det har ikke noe med førerkortet å gjøre.

Det står også i vognkortet ditt at tillatt totalvekt er 3501. Så da er det kl C1 som gjelder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, T.H.O skrev:

Bergheim er kjent for å ta seg grådig betalt. Registrer deg på amcarforum.no eller offroad.no å se etter noen tips der.

Takk for tips, skal gjøre det :)

35 minutter siden, Clevion skrev:

Angående E60 LCI med sekser, hva ser du etter der, med tanke på ustyrsnivå, farge, kilometer osv? Min skal selges om ikke så alt for lenge :P 

Ikke sølv i fargen hvertfall, helst ikke svart heller. Grå derimot liker jeg godt. Kilometerstand har jeg ikke noe fast tall på men burde være under 200k, jo lavere jo bedre. Skal være bra utstyrt, men har ikke fastsatt noe spesifikke ønsker der heller. Kommer vel mest ann på pris også. Send meg gjerne hva du har tenkt deg for bilen samt noen bilder så kan jeg se der. Skal bli kvitt både Tahoe og E87 først uansett, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med både SVV og noen amcar-folk nå, trenger ikke sånne papirer lenger tydeligvis. Er bare å vise bilen hos SVV. Meeen første ledige time er i juni og det blir litt i overkant lenge å vente når bilen skal selges :P Sjekket litt rundt hos de andre, virket ikke som det var noe spesielt tidligere. Får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...