Gå til innhold

f11 535d individual. Solgt.


 Share

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, danskiii skrev:

Heftig oppgradering, kanskbe jeg skal tenke på import selv også neste gang.

Kjempefin bil ihvertfall! :)

Kan jeg spørre om ca hva det koster å få en slik inn i landet? Sparer mye?

Bilen kosta vel 487.000kr ved alternativ beregning. Så skulle forhandleren som ordner alt av papir osv ha ca 37.000kr. Kunne jo ha spart di og gjort alt selv, men da vet jeg at alt blir gjort riktig og jeg slipper å bekymre meg om noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulera med ny bil! Denne såg jo bare helt riktig ut, og nedlesset med utstyr. Synes heller ikke prisen var ille tatt i betraktning hva du får for den prisen. 

Takk for det:) Nei, syns ikke prisen var ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Ser etter en dobbel slatted (rilla) gloss black nyrer til bilen. Eneste jeg finner som passer med night vision er fra LCI M5. Passer di overens med preLCI?

Jeg tror ikke det skal være noe problem. :) 

Gratulerer med fet bil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Ser etter en dobbel slatted (rilla) gloss black nyrer til bilen. Eneste jeg finner som passer med night vision er fra LCI M5. Passer di overens med preLCI?

LCI grill med doble riller passer i utgangspunktet ikke pre-LCI Night Vision. Så du må gjøre noen modifiseringer:

http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=967484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

https://europeanautosource.com/ind-painted-kidney-grilles-bmw-f10-m5-lci.html

denne vil ikke passe viss jeg velger med night vision?

Såvidt jeg vet så har ikke IND kommet med noen ettermmonteringsløsning her nei (men du kan jo gjerne sende de en forespørsel og få dette bekreftet). Problemet er at det er ulik festeanordning (housing) på NV på pre-LCI og LCI - den gamle festeanordningen vil derfor ikke passe på festet til LCI-grillen uten modifisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Walkabout skrev:

Såvidt jeg vet så har ikke IND kommet med noen ettermmonteringsløsning her nei (men du kan jo gjerne sende de en forespørsel og få dette bekreftet). Problemet er at det er ulik festeanordning (housing) på NV på pre-LCI og LCI - den gamle festeanordningen vil derfor ikke passe på festet til LCI-grillen uten modifisering.

Skjønner. Kanskje jeg skal bare velge performance nyrer istendenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok til mere tungvint. Men du får svarte nyrer: 

kjøp performance nyrer til din bil for bil uten NV. Kjøp vanlig grill til pre lci m5 med NV. Så bruker du rillene fra m5 grill som har NV og rammen fra performance nyrene. Vips så har du hel svarte nyrer til bil med NV. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Dette er nok til mere tungvint. Men du får svarte nyrer: 

kjøp performance nyrer til din bil for bil uten NV. Kjøp vanlig grill til pre lci m5 med NV. Så bruker du rillene fra m5 grill som har NV og rammen fra performance nyrene. Vips så har du hel svarte nyrer til bil med NV. :) 

Man får kjøpt Performance-nyrer som er kompatible med pre-LCI Night Vision (eget delenummer) [Edit: Om det ikke er originaldeler så selger i alle fall IND dette: https://europeanautosource.com/ind-painted-kidney-grilles-bmw-f10-m5.html]. Så du får sort grill som er kompatibel med Night Vision, bare at det blir med enkle riller (standard F10 Performance), og ikke doble riller (M5 LCI Performance). På pre-LCI er det jo ingen forskjell på M5 Performance grill og vanlig F10 Performance grill - det er først på M5 LCI at de doble rillene kom.

Når det er sagt så ville jeg forsøkt å modifisert en M5 LCI Performance-grill til å være kompatibel med din Night Vision - det gir fronten et mye mer moderne preg med denne grillen :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Dette er nok til mere tungvint. Men du får svarte nyrer: 

kjøp performance nyrer til din bil for bil uten NV. Kjøp vanlig grill til pre lci m5 med NV. Så bruker du rillene fra m5 grill som har NV og rammen fra performance nyrene. Vips så har du hel svarte nyrer til bil med NV. :) 

Tungvindt og tungvindt.. Litt dyrere kanskje. Er det ikke litt rart at ingen har gjort dette på nettet? Ser folk modde di istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...