Gå til innhold

f11 535d individual. Solgt.


 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Walkabout skrev:

Man får kjøpt Performance-nyrer som er kompatible med pre-LCI Night Vision (eget delenummer). Så du får sort grill som er kompatibel med Night Vision, bare at det blir med enkle riller (standard F10 Performance), og ikke doble riller (M5 LCI Performance). På pre-LCI er det jo ingen forskjell på M5 Performance grill og vanlig F10 Performance grill - det er først på M5 LCI at de doble rillene kom.

Når det er sagt så ville jeg forsøkt å modifisert en M5 LCI Performance-grill til å være kompatibel med din Night Vision - det gir fronten et mye mer moderne preg med denne grillen :) 

Forslaget til ahj bør vel fungere, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Forslaget til ahj bør vel fungere, eller?

Fungerer gjør det - men er vel bedre å kjøpe ett sett med nyrer som vil passe, heller enn å kjøpe og kombinere to sett? Man får jo akkurat samme resultat.

http://ind-distribution.com/ind/categories/exterior/f10-m5-front-grille-set

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Walkabout skrev:

Man får kjøpt Performance-nyrer som er kompatible med pre-LCI Night Vision (eget delenummer) [Edit: Om det ikke er originaldeler så selger i alle fall IND dette: https://europeanautosource.com/ind-painted-kidney-grilles-bmw-f10-m5.html]. Så du får sort grill som er kompatibel med Night Vision, bare at det blir med enkle riller (standard F10 Performance), og ikke doble riller (M5 LCI Performance). På pre-LCI er det jo ingen forskjell på M5 Performance grill og vanlig F10 Performance grill - det er først på M5 LCI at de doble rillene kom.

Når det er sagt så ville jeg forsøkt å modifisert en M5 LCI Performance-grill til å være kompatibel med din Night Vision - det gir fronten et mye mer moderne preg med denne grillen :) 

Alt det er jeg veldig klar over. jeg kom med mitt mforslag, for dette underswøkte jeg før LCI kom og IND hadde slike type nyrer :) 

9 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Tungvindt og tungvindt.. Litt dyrere kanskje. Er det ikke litt rart at ingen har gjort dette på nettet? Ser folk modde di istedenfor. 

Jeg undersøkte dette før f1x fikk LCI, da var det ingen andre muligheter for å få svarte nyrer med NV :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.3.2017 at 12.13, bmwgreg90 skrev:

Bilen kosta vel 487.000kr ved alternativ beregning. Så skulle forhandleren som ordner alt av papir osv ha ca 37.000kr. Kunne jo ha spart di og gjort alt selv, men da vet jeg at alt blir gjort riktig og jeg slipper å bekymre meg om noe som helst!

Synes ikke det var noe å si på den prisen, euroen er jo høy for tiden også :) Jeg fikk også ett firma til å hente bilen for meg, det er så utrolig greit selv om det koster litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Synes ikke det var noe å si på den prisen, euroen er jo høy for tiden også :) Jeg fikk også ett firma til å hente bilen for meg, det er så utrolig greit selv om det koster litt.

Ja, koste gjør det. Men det hadde kosta å ta fri fra jobb å ordne alt, hente bilen osv. Samtidig så trenger jeg bare å hente bilen i Oslo og slepper å bekymre meg for noe som helst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag fikk jeg en hyggelig melding fra forhandleren om at bilen var ankommet Norge, men siden det er påske så kommer ikke skilta på før tirsdag. Satser på å hente bilen ila neste uke. Fikk et par bilder også av folieringa. Gloss black folie på vinduslister, også kommer det soting på sideruter forran og montering av senkesett etter visning.

mms_20170415_003219.jpg

mms_20170415_003207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nattbuss fra Odda kl 00.10 og ankom Oslo bussterminal litt over 06.00. Tok en kaffi, dilla litt med mobilen og etter par timers venting kom forhandleren og hentet meg med bilen. Ble forelsket med en gang! Vi kjørte en tur tilbake til han der vi prata masse bil. For en bil entusiast! Ble lite bilder på vei heim, men turen var flott i finværet og bilen var meget komfortabel å kjøre.

Det som ble gjort med bilen før eg henta den: senkesett, foliering av alt krom og soting av sideruter forran.

DSC_0426.JPG

DSC_0428.JPG

DSC_0430.JPG

DSC_0432.JPG

DSC_0434.JPG

DSC_0435.JPG

DSC_0436.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...