Gå til innhold

f11 535d individual. Solgt.


 Share

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, dopus skrev:

DSC_0436.JPG

:-D

 

Du vet vel at brusholderen er under DEKSELET forran girspaen, og ikke mellom sete og midtkonsollen

 

:-D

 

Gratulerer med flott bil.

Reagerte på det samme, værste jeg ser når folk har brusflaska liggende der....](*,)

 

Forøvrig gratulerer med leverig av bilen, kan tenke meg det er en herlig følelse. Jeg må si jeg liker fargekombinasjonen, alt for mange er redde for å velge litt farge på interiøret. B&O høytalere er en stilig detalj :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Reagerte på det samme, værste jeg ser når folk har brusflaska liggende der....](*,)

 

Forøvrig gratulerer med leverig av bilen, kan tenke meg det er en herlig følelse. Jeg må si jeg liker fargekombinasjonen, alt for mange er redde for å velge litt farge på interiøret. B&O høytalere er en stilig detalj :) 

Flaska var tom, og skulle egentlig ut i søpla, men måtte bare ta et bilde til og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lekker med flotte fargevalg 😊

Men tunga beint i munnen her på forumet når du tar bilder.......😁 Ei tomflaske i bilen og menigheten går bananas 😬😀

Er du happy med B&O ? Og skiller den mye fra Harman sitt oppsett ? (om du har lyttet til det i BMW da mao 😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Som jeg skrev på instagram, gratulerer med ny bil! 

Denne var flott, meget fin utvendig og ser ut som et riktig bra komponert interiør! :) 

Takk igjen. Ville egentlig ha svart f11/10 da di ser mest bøllete ut, men kunne ikke takke nei til Individual farge når eg først fant det. Var og skeptisk til tre lister, men di gav en fin overgang fra brunt til svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Virkelig lekker med flotte fargevalg 😊

Men tunga beint i munnen her på forumet når du tar bilder.......😁 Ei tomflaske i bilen og menigheten går bananas 😬😀

Er du happy med B&O ? Og skiller den mye fra Harman sitt oppsett ? (om du har lyttet til det i BMW da mao 😊)

Haha. Tenkte ikke på tomflasko😂

Hadde HK anlegg i e46 og Logitec 7 i e92. Har ikke stilt inn på equalizer enda, men ut fra det jeg hørte på musikk så spilte anlegget veldig rent og hadde dyp bass. Føltes som en satt rundt et hjemmekinoanlegg. Ser også veldig stilfullt ut mot interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, E.H.D skrev:

Gratulerer med en riktig så stilig F11, og ikke minst rå motor. Siste mulighet for så rå motor og RWD på 5-serie. :-)

Måtte sjekke den interiørfargen siden den så så rød ut. 

Virkelig vanskelig å få fram fargen riktig på bildene altså. Er som melke sjojolade😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...