Gå til innhold

Skiboks og takstativ BMW f11


///ben
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er på utkikk etter takstativ og skiboks til min 2011 f11.

Jeg vil gjerne ha en kombinasjon som ser pent ut og bygger så lite som mulig uten og ta i finna på taket. 

Noen som har noen forslag? Har googlet endel, men er et hav av løsninger så tenkte og høre her om noen hadde noen gode forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Boks da? Noen tips der? Har sett på de Thule stativa, men hadde i utgangspuktet sett for meg Wingbar edge. Blir den for lav den eller? Kommer kanskje litt an på boksen?

Sorry dumme spm, men har aldri eid verken takstativ eller skiboks :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skigard 960 med elektronisk åpning og innvendig lys lakkert i bilens farge er vel blandt de råeste løsningene. 

Hvis man ikke går for 56nord.com boksene, full karbonboks gjør at man får parkering foran pershotell på Gol i påsken 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, flobben skrev:

Skigard 960 med elektronisk åpning og innvendig lys lakkert i bilens farge er vel blandt de råeste løsningene. 

Skal vel være rimelig spesielt interessert om man punger ut 31 000 kroner for et sånt oppsett også da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HMW skrev:

Den er ikke så romslig, men dekker mitt behov. Ble veldig fornøyd med Skiguard 830. 

 

Hadde dessverre kun ett bilde... 

20170316_061959.jpg

Det så bra ut! Er det thule wingbar edge stativ og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med tunnel for å få den så lavt som mulig. 

 

Det var helt greit med to mann. Lager nok et passende par med stropper for å gjøre det tryggere i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, ///ben skrev:

Ok. Det er sånn boks med tunell det? Hvordan er det og ta av og på?

Kan sterkt anbefale en heis ala denne: https://autoload.no/produkt/takbokser/tilleggsutstyr-takboks/skiguard-takheis-for-garasjemontering

Det gjør det mye enklere å ta boksen av/på bilen uten å være redd for å ripe taket. Også trenger man ikke å be naboen om hjelp da heisen betjenes helt greit på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har skiguard 850 (glassfiber) på vår, den er muligens litt avleggs og kantete nå, men kvalitetsinntrykket er langt bedre enn på packline-bokser i plast jeg har "operert" på andre sine biler. Har kjøpt meg skiguard heis selv, kan absolutt anbefales! Jeg tar av og på skiboksen selv uten å trenge hjelp fra andre, og om sommeren henger den bare i taket i carporten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...