Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km!
  • 3 weeks later...

Vurderer å få montert noen ekstra fjernlys, type led etter at det ble helt frislipp av ekstralys i Norge..

Ikke akkurat fornøyd med det, da det er så mange som blinker til oss allerede når vi kjører fra Bodø og hjem. Det er mange mørke plasser, og det er ikke lett å skille nær-fjernlys på vår bil da det er bi-xenon og bare en lampe som sender lys. Hvis vi ikke monterer noe vil nok de med 2-3-4-5-6-7 1000-metringer flashe oss veldig.. I tillegg er det sykt harry med masse ekstralys

Hvor komplisert er det å montere dette, noen som har gjort det eller har en DIY de vil dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??
34 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer med 100000:).

Denne har nok mange tusen km igjen før den begynner å tulle .

Vannvittig fin instrumentering i nyere Bmw :)

Tusen takk :) 

Vi får håpe det!!

Ja må si meg enig med deg der.

Vært fryktelig hektisk på jobb i det siste og har en måned til nå med masse stress før jeg kan puste litt ut. Så vært litt lite prioritert å henge her på forumet. Men kommer snart med litt updates.

Lurer bare på om jeg skal bestille noen led lys eller ei.. Ledbjelke vil ikke funke under skiltet pga sensorene som ligger der, så tenker to lamper bak nyrene for å skjule det mest mulig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Otis skrev:

Du trenger nok ikke koding, for man bruker bare er bus filter som aktiverer relé til ekstralys.

Men hvorfor såpass store lys, når feks en rigid sr20 eller lazer linear 12 elite er bra nok og er ca 6,7 ganger penere?

Det er altså nok det som følger med i relekittet? (Normalt sett)

Så på de, og spesielt Lazer Linear 12. Men om jeg skal ha bjelke vil jeg ha den montert under skiltet og vil da bli i veien for sensoren som ligger foran intercoolern. 

Derfor tenker jeg at kanskje det som blir mest «clean» blir lykter bak nyrene 🤷🏻‍♂️ Men åpen for andre forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...