Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

On 15.4.2018 at 0.59, papertiger skrev:

Såg virkelig fint ut det kjøkkenet! Tenker det blir godt å endelig få flytte inn etter ventetida.:) 

Tusen takk :-) 

Fikk inn dobbeltdør kjøleskap i forrige uke, som ble prikken over i’en 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.4.2018 at 13.31, Gorg skrev:

Hører rykter om at våren snart er her, selv om det ikke er noe tegn for øyeblikket.

Trenger nye dekk til GT'en og har ikke tenkt å fortsette med runflat dekka. De bråker mye og sporer altfor mye..

Hvilke dekk anbefaler dere? 225/40/19 og 255/35/19 mener jeg å huske.

Selv har jeg Hankook Ventus S1 Evo K107 på vei i posten, men hvordan de er aner jeg ikke. Var ikke all verden å velge i i 295/25R20, så valget falt på disse etter litt om og men. Forsåvidt eneste merket i den dimensjonen vi får tak i via jobb, så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelin ps4

Hankook s1 evo2

Nokian hakka black2 

 

En av disse er bankers. Det kan skille 4000kr mellom de dyreste og billigste. Alle de nevnte ovenfor er blandt den dyre sorten. De billigste slites fortere ut, så totalsummen blir nokså lik. Sleng på at de er de sikreste dekkene på markedet, så er det ingenting å lure på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Evopower skrev:

Michelin ps4

Hankook s1 evo2

Nokian hakka black2 

 

En av disse er bankers. Det kan skille 4000kr mellom de dyreste og billigste. Alle de nevnte ovenfor er blandt den dyre sorten. De billigste slites fortere ut, så totalsummen blir nokså lik. Sleng på at de er de sikreste dekkene på markedet, så er det ingenting å lure på :)

Takk for tips :) 

Har forhørt meg med dekkmann i Bodø, de har faktisk relativ konkurransedyktig pris sammenlignet med dekkonline når man allikevel må montere de etterpå.

Continental Premium Contact 6 er vel også bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, idapederse skrev:

Selv har jeg Hankook Ventus S1 Evo K107 på vei i posten, men hvordan de er aner jeg ikke. Var ikke all verden å velge i i 295/25R20, så valget falt på disse etter litt om og men. Forsåvidt eneste merket i den dimensjonen vi får tak i via jobb, så :P

Haha, nei når du skal ha så enorme felger (med lav profil) så blir ikke valget enkelt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gorg skrev:

Takk for tips :) 

Har forhørt meg med dekkmann i Bodø, de har faktisk relativ konkurransedyktig pris sammenlignet med dekkonline når man allikevel må montere de etterpå.

Continental Premium Contact 6 er vel også bra?

Conti slites veldig fort, så ville valgt noe annet enn de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Frode D skrev:

Jeg liker veldig godt Hankook S1 Evo2 K117. Har brukt de på to biler nå og de fungerer veldig bra, er støysvake og ligger i midten av prisjiktet. 

Hvordan er de på slitestyrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Jeg liker veldig godt Hankook S1 Evo2 K117. Har brukt de på to biler nå og de fungerer veldig bra, er støysvake og ligger i midten av prisjiktet. 

I support this message

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...