Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig høytrykksspyleren tilbake fra rep. Og kunne da ta min første vask av bilen ved nyhuset, og første DCN style vask av bilen i (v)år.. 

Har ikke akkurat vært prioritert i det siste, og i vinter har det gått for det meste i børsteløs vask i vaskehall med underspyling.

 Var veldig spent på om Carbon Collective holdt beskyttelsen gjennom sesongen, siden mange skryter av den. Men det var lagt på i seneste laget, kan hende det var for kaldt for å få god nok heft på lakken.

Det får jeg se på nå ved neste regnskur, litt lite tid til å sjekke om det preller av over hele bilen. Idag var det viktigste å få tatt en grundig vask, få bort det verste fra vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - DCN vår vask
16 timer siden, sveigis skrev:

Sånne vaskeoppdateringer ,er digg.

Ser meget bra ut :).

Men Gorg et spm her,hvilke blandingsforhold ,bruker du på Nerta ?

Ja, endelig fikk jeg også gjort det! Blitt lite i det siste..

Nerta har jeg som regel mellom 1:5 og 1:10 i flaska, så justerer jeg deretter. La ganske tykt på i går.

Ikke brukt noen skumsåpe som har vært like god å legge tykt som Nerta. Vet det finnes flere andre, men ikke som jeg har prøvd.

Autofoam blir gjerne ganske tynt, men bra produkt ellers. CG Honeydew og Maxi Suds er en plass imellom så vidt jeg husker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - Minirens av bagasjerom

Måtte ta en runde i bagasjerommet etter en lang vinter med både ved, skittne barneklær, flytteesker osv, you name it..

Fikk ikke gjort alt jeg tenkte, da jeg ikke hadde alt av middel eller tid til å gjøre alt. Men det ble et greit løft, men må handle inn mer rensemiddel til Fomaen 

_MG_8293.jpg

_MG_8294.jpg

_MG_8296.jpg

_MG_8297.jpg

_MG_8298.jpg

_MG_8303.jpg

_MG_8304.jpg

_MG_8305.jpg

_MG_8306.jpg

IMG_8300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Otis skrev:

Bilen er flott, men eksisterer fortjener en kommentar på størrelsen.

Det er så stusselig og tynt.

Du mener eksosen? 

Der er vi helt enig.  :) 

Skal prøve å finne en dobbelstuss jeg kan smette på, slik som '15-> utgaver av 320d GT har. 35x look blir det nok ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gorg skrev:

Du mener eksosen? 

Der er vi helt enig.  :) 

Skal prøve å finne en dobbelstuss jeg kan smette på, slik som '15-> utgaver av 320d GT har. 35x look blir det nok ei. 

Denne kan vel funke? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Eksosror/Dobbelt-enderor-2000037519/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...