Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, papertiger skrev:

YOLO. Hakka Black 2?. Svigers kjører på Ultrac Vorti på samme dimensjon som deg på sin F34 xdrive, og det har funka fint til nå vertfall :) 

 giphy.gif

:lol: 

 

Vurderte pris, erfaringer tidligere og det faktum at både min bror og min far har samme dekk så endte jeg opp med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

Har hatt 2 på 325i'en og de var utrolig bra!

Kan bare bli bedre enn de som står på nå

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorg skrev:

 giphy.gif

:lol: 

 

Vurderte pris, erfaringer tidligere og det faktum at både min bror og min far har samme dekk så endte jeg opp med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

Har hatt 2 på 325i'en og de var utrolig bra!

Kan bare bli bedre enn de som står på nå

Haha :D Regner med de var litt billigere en stjernemerkede dekk også. Ja det er sikkert og visst, håper egentlig våre Bridgestonedekk blir utslitt før Tysklandstur, så jeg kan bytte. Spørsmålet er bare til hva, men det peker mot Eagle F1 A2 RFT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, papertiger skrev:

Haha :D Regner med de var litt billigere en stjernemerkede dekk også. Ja det er sikkert og visst, håper egentlig våre Bridgestonedekk blir utslitt før Tysklandstur, så jeg kan bytte. Spørsmålet er bare til hva, men det peker mot Eagle F1 A2 RFT*

De kom på 8000 levert i Bodø, kontra 10000 for P Zero som jeg ikke liker.

Spent på støyen, F3x er jo ikke kjent for å være veldig godt støyisolert, men det er så stor forskjell mellom vinterdekk og sommerdekk at jeg håper det blir en mellomting i dB støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gorg skrev:

De kom på 8000 levert i Bodø, kontra 10000 for P Zero som jeg ikke liker.

Spent på støyen, F3x er jo ikke kjent for å være veldig godt støyisolert, men det er så stor forskjell mellom vinterdekk og sommerdekk at jeg håper det blir en mellomting i dB støy.

Ikke verst pris - kjøpte du fra dekkonline og regnet med pålegging i tillegg, eller lokal dekkhandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

Ikke verst pris - kjøpte du fra dekkonline og regnet med pålegging i tillegg, eller lokal dekkhandel?

Begge prisene var fra dekkonline, så ca 1500kr for omlegging (har ikke undersøkt flere enda).

Hos Vianor var det 13000 for P Zero ferdig omlagt, så der er litt å hente.

Fikk pris hos Sulland også, 16000 skulle de ha for P Zero :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gorg skrev:

Begge prisene var fra dekkonline, så ca 1500kr for omlegging (har ikke undersøkt flere enda).

Hos Vianor var det 13000 for P Zero ferdig omlagt, så der er litt å hente.

Fikk pris hos Sulland også, 16000 skulle de ha for P Zero :o 

Jeg fikk pris på 14200 fra Bavaria på A2 RFT, koster 8500 inkl. frakt hos dekkonline. Og det sa de var fratrukket alle påslag. Så absolutt litt å hente ja. Ser også at de fleste partnerne på dekkonline tar ekstra for å legge på RFT dekk, sikkert pga de er så stive :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, papertiger skrev:

Jeg fikk pris på 14200 fra Bavaria på A2 RFT, koster 8500 inkl. frakt hos dekkonline. Og det sa de var fratrukket alle påslag. Så absolutt litt å hente ja. Ser også at de fleste partnerne på dekkonline tar ekstra for å legge på RFT dekk, sikkert pga de er så stive :P 

Ja mest sannsynlig!

Tror også det har med at dekkonline sender fra lager i Tyskland, og lokale dekkleverandører bruker Norske leverandører.

Nå er det hjem å legge om til piggfrie, til jeg får lagt om til nye dekk på sommerfelgene.

Så tror jeg det blir polering og voksing av sommerfelgene før de smettes på :) Var 4.5 grader i morges, så ikke så farlig å kjøre piggfritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.6.2018 at 22.55, Gorg skrev:

aqu_water-filter.jpg

Da var Aqua Gleam 0 ppm vannfilter bestilt igjen 😃

Gleder meg til å ha en på plass igjen! 

For dere som ikke er kjent med det, så slipper man å tørke bilen for hånd for å eliminere kalkflekker 👌🏻 Vask bilen, skyll med vannfilteret og la tørk i sola. 

flott bil du har! Hvor kjøper man dette filteret og pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chris A skrev:

flott bil du har! Hvor kjøper man dette filteret og pris?

Takker :) 

http://www.theultimatefinish.co.uk/aqua-gleam.aspx

Swissvax hadde agentur på de i Norge tidligere, men de sluttet da det ikke ble solgt så mye.

Noe jeg ikke forstår, for denne er så utrolig herlig å ha. Koster heller ikke så mye når man tenker på hvor mange ganger man får skylt bilen og slipper masse ekstra kontakt på lakken med mikrofiber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...