Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Gorg skrev:

Har jo sagt tidligere at jeg skal fjerne M merkene på forskjermene, da jeg synes de for øvrig er små og jeg har jo ikke noe M bil.

Men hva synes dere om å fjerne Xdrive merket, og eventuelt GT?

 

Går visst mot strømmen her, men det er like greit da jeg får uttale meg om egen bil (F34). Har fjernet alt av modellbetegnelse og GT bak på bilen, men beholdt de små M-merkene på siden. Hvorfor? For resten av bilen er sort. Sorte nyrer, sorte lister og gunmetal og sorte felger. Må ha noe kontrast + jeg liker de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en flott bil, synes folien på speilhusene passa ganske bra, og ville nok hatt nyrene i samme folie :)

Fikk kasta nøklene til en 320d GT på Bilia Follo for et par år siden etter meg, så jeg dro ut med den for å prøve litt, overraskende god å kjøre, sitter tight på veien og føles akkurat sånn det skal føles. Synes også at disse GTene er ganske tøffe, der mange jeg kjenner er helt imot. Eneste jeg hadde å sette fingeren på var setene, jeg er vandt til komfortseter, så å sitte trangere i ryggen og sidene blei litt rart, men nå er jeg ikke en tynn strek heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for forslag! Tror jeg fjerner alt utenom GT. Så får vi se. Er også et merke bak med M stripene som skal bort.

Ikke kommet meg så langt at jeg har fått fjernet folien på nyrene, sliter med å se hvor kantene er. Så jeg må nok demontere de før det fjernes.

For øvrig bestilt nye skilt til bilen, da de gamle var litt bulket her og der, så blir det fresht med de nye bmwccn skiltholderne :D 

Bilde fra i dag!

34197150266_500d8f29ac_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det pleier å være ganske lett. Et flatjern mot handa og litt under merket så kom det rimelig enkelt av på mine biler. Måtte dog polere i området rundt merket da det var en "skygge" av merket der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnes faktisk denne bilen er mye finere enn 5serie GT, jobber på ferge og har GANSKE mange bilen innom for dag og det er noen sånne som reiser med oss for dag. Sto en 3serie GT som denne side om side med en 5serie GT. Synnes egentlig 5ern ser alt for stor ut, nesten som en mislykka x6... Denne derimot synnes jeg faktisk er ganske fin, ivertfall denne du har. Så absolutt ett godt kjøp! Så ut som den har fått ett fint hjem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, macrorain skrev:

Er det lett å fjerne disse emblemene selv (tenker primært på modellbetegnelse bak) uten å etterlate noe merker? Evt er dette noe forhandler gjør uten å ta noe særlig for det? 

 

2 timer siden, Otis skrev:

Det pleier å være ganske lett. Et flatjern mot handa og litt under merket så kom det rimelig enkelt av på mine biler. Måtte dog polere i området rundt merket da det var en "skygge" av merket der. 

Her er det enkleste å bruke hårføner eller varmepistol, så varmes limet opp, og man kan bare pelle det av. Hvis man skal bruke noe verktøy, er plastskrape egnet, type slik de har på scandicshine og bilnerden. 

Hele bilen skal poleres om ikke lenge, og da vil nok det være mindre vaskeriper der merket har vært, blir rart om man ikke polerer da 😂 Ser gjerne sånne skygger når noen har hatt reklame på bilen i noen år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...