Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Mìsunner deg garasjen Gorg,så romslig ut :).

Fusso ja ,der minnet du på meg noe,den blir beskyttelsen på min bil og :).

Er vel ikke like lett å kombinere bilhold og nytt hus samtidig ,men gøy å se litt fra tråd igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎11‎.‎2018 den 10.40, sveigis skrev:

Mìsunner deg garasjen Gorg,så romslig ut :).

Fusso ja ,der minnet du på meg noe,den blir beskyttelsen på min bil og :).

Er vel ikke like lett å kombinere bilhold og nytt hus samtidig ,men gøy å se litt fra tråd igjen .

Tusen takk :D 

Vært mye å gjøre det siste halve året, så forum har blitt litt nedprioritert. Også litt mindre vedlikehold på bil, men blir mer av det fremover.

Fusso har jeg en følelse av at er litt statisk, men holder veldig lenge. Så bilen får bare være litt småstøvete nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎11‎.‎2018 den 11.31, StigJ skrev:

Scangrip er sjefs! Har kofferten pluss hodelykta og er verdt hver en krone :)

 

Må til med litt flaumlys jeg og av og til :)

45314966_874328249433157_163801507402507

Helt enig! Du har litt mer lys enn meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

9B715266-DD66-400C-B25F-B71671463F26.thumb.jpeg.9ae068e707007194751b4a4645be6c9f.jpeg

En liten oppdatering her.

Byttet bremseskiver foran, og klosser foran før jul. Var eneste anmerkning på PKK

Så har jeg fått oppgradert til 18’’ vinterfelger med ganske nye piggfrie dekk. Dog 245 brede, men har ikke vært andre utfordringer enn at det merkes at de er bredere i hjulbua.

Monterte led fjernlys bak nyrene. Lazer St-2. Var stort behov for mere lys, og nå er det mye lettere for møtende biler å se at jeg dimmer ned. Blir ofte flashet pga at ene lykta henger etter når jeg dimmer ned, så den er i halvstilling en stund og blender litt. Fått dette påvist hos BMW, så utbedring kommer

Nå er bilen snart utenfor garantien, så ny(ere) bil vurderes i de kommende måneder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, papertiger skrev:

Kjekt det skjer ting her også :) er det F10/F11 felger du har satt på? De har vel samme dekkdimensjon som F34. 

Og hvilken bil vurderes? Alltid like interessant å følge med på slike utredelser!

Litt har skjedd, men går langt mellom hver gang jeg har ren bil så det blir lite bilder av den for tida. 

F11 felger ja. 245 foran og bak er ikke helt standard for F34, men omkretsen på dekka er lik på begge modellene. Ble et fint løft fra de traurige 17’’ felgene!

Har prøvekjørt G30 og G01. 

G30 med 30e motor, flott bil og herlig motor men mangler en del plass om det skulle ha vært vår primærbil. 

G31 skal prøves mer. Mistenker det blir en sterk kandidat.

G01 lånte jeg i jula, og var en kjempeflott bil å kjøre, utrolig god plass i kupeen også! Faktisk den bilen av G30/31 G01 og F15 som har best plass mellom isofixfestene i baksetet. Dvs best plass til passasjer i midten om man bruker barnestoler med isofix.

Kan alltids bruke stoler uten og dytte de ut, men føler det blir et kompromiss på sikkerhet.

Vært inne på X5 40e, men den er fortsatt relativt dyr. 

iX3 er en kandidat, også X3 30e. Venter spent på listeprisene på disse

Men mest sannsynlig 520d G31. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fupsaker skrev:

Nå kan du vel kjøpe min F31, Runar? ;-) Den har alt du vil ha og litt til, minus plass til 3 barneseter i bredden. 😛 

Haha, ja hadde ikke vært meg imot, men da måtte hun i midten sitte hjemme 😂

Hvis du leser posten over så ser du vi vurderer å gå opp en klasse :)  Synd 6er GT er så dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...